fot. twitter
Nazwy instagramowych kont to nie wszystko. Inter zdecydował się wyświetlać tweety od fanów oraz ich Instagram Stories na tablicach reklamowych na boisku. Ten marketingowy ruch nie spodobał się jednak fanom… W social mediach wybuchła dyskusja o słuszności akcji, werdykt brzmi „takie zagranie było niepotrzebne”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To nie pierwsza tego typu nieszablonowa akcja podczas spotkań piłkarskich. Pewien brazylijski supermarketu jest sponsorem czwartoligowego Fluminense de Feira i postanowił w innowacyjny sposób użyć numerków zawodników na koszulkach do reklamowania oferty swojego sklepu i przyciągnięcia klientów. Jak?
Dany produkt ze sklepu jest umieszczony nad numerem gracza, który służy jako jego cena.
PS2
Niedawno zaprezentowano nowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski. Przygotowała je firma Nike i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie sesja z nowymi strojami w roli głównej. Jeśli jeszcze jej nie widzieliście, możecie przeczytać więcej → tutaj.