Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

@ivanperisic444 i @Samir1Handanovic to nazwy z Instagrama, które pojawiły się na koszulkach graczy Interu. Czy #InterSocialNight udał się klubowi?

@ivanperisic444 i @Samir1Handanovic to nazwy z Instagrama, które pojawiły się na koszulkach graczy Interu. Czy #InterSocialNight udał się klubowi?
Wychodząc na murawę w meczu z Cagliari piłkarze Interu zamiast nazwisk na koszulkach mieli nicki z Instagrama. Wszystko za sprawą akcji, którą klub nazwał #InterSocialNight.
O autorze
1 min czytania 2018-04-18

fot. twitter

Nazwy instagramowych kont to nie wszystko. Inter zdecydował się wyświetlać tweety od fanów oraz ich Instagram Stories na tablicach reklamowych na boisku. Ten marketingowy ruch nie spodobał się jednak fanom… W social mediach wybuchła dyskusja o słuszności akcji, werdykt brzmi „takie zagranie było niepotrzebne”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To nie pierwsza tego typu nieszablonowa akcja podczas spotkań piłkarskich. Pewien brazylijski supermarketu jest sponsorem czwartoligowego Fluminense de Feira i postanowił w innowacyjny sposób użyć numerków zawodników na koszulkach do reklamowania oferty swojego sklepu i przyciągnięcia klientów. Jak?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dany produkt ze sklepu jest umieszczony nad numerem gracza, który służy jako jego cena.

PS2

Niedawno zaprezentowano nowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski. Przygotowała je firma Nike i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie sesja z nowymi strojami w roli głównej. Jeśli jeszcze jej nie widzieliście, możecie przeczytać więcej → tutaj