Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

IKEA we współpracy z Krzysztofem Zalewskim stworzyła inspirujący, magiczny i świeży teledysk, który jednocześnie prezentuje nowe produkty marki

IKEA we współpracy z Krzysztofem Zalewskim stworzyła inspirujący, magiczny i świeży teledysk, który jednocześnie prezentuje nowe produkty marki
IKEA po raz kolejny zaskakuje świeżością i niekonwencjonalnymi metodami komunikacji. Marka do współpracy zaprosiła jednego z najzdolniejszych muzyków młodego pokolenia – Krzysztofa Zalewskiego. Produkty marki stały się dopełnieniem emocji w wyśpiewanej historii.
O autorze
1 min czytania 2018-04-18

Poszukując niekonwencjonalnych metod prezentacji letniej kolekcji, zdecydowaliśmy się na nawiązanie wyjątkowej współpracy z Krzysztofem Zalewskim. Seria SOMMAR 2018 inspiruje i zachęca do spojrzenia na swoje otoczenie świeżym okiem, dlatego my również postawiliśmy sobie wyzwanie, by odejść od schematów i niestandardowo zakomunikować nasze produkty – komentuje Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR IKEA Retail w Polsce.

Teledysk do utworu „Podróżnik”, to wyjątkowa forma komunikacji tegorocznej kolekcji IKEA SOMMAR. Dzięki współpracy z artystą przedmioty codziennego użytku zostały przedstawione jako elementy niezwykłej instalacji przestrzennej, muzycznej i choreograficznej.

Za powstanie teledysku odpowiada Kolektyw Klips: Ewa Kaczmarek, Maciej Domagalski i Ania Olszewska.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie pierwsza współpraca marki z polskim artystą. W jednej z kampanii narratorem spotu był Bartosz Waglewski, znany jako Fisz. Reklama pokazywała różne osoby w mniej lub bardziej istotnych sytuacjach życiowych przynoszących zmiany, m.in. w związku z narodzinami dziecka, nowym chłopakiem, przygarnięciem psa, utratą pierwszego zęba mlecznego, złamaniem nogi, a także ukazywała przedmioty, które towarzyszyły tym zmianom.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka lubi być tam, gdzie dzieje się życie. Dlatego zadaje pytania: w jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

 

źródło i zdjęcia: informacja prasowa