Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Łukasz Nowicki ambasadorem kampanii „Odkrywajwiecej”

Marka Amundsen rozpoczyna współpracę z Łukaszem Nowickim, pierwszym z trzech ambasadorów, którzy pojawią się w najnowszej kampanii wizerunkowej „Odkrywaj więcej”. Aktywacje z ambasadorem obejmą spoty wizerunkowe i działania PR.
O autorze
1 min czytania 2018-04-20

„Podróże są dla mnie sensem życia, droga do odkrywania siebie biegnie przez odkrywanie świata” – to słowa Łukasza Nowickiego, które padają w najnowszym spocie wizerunkowym marki. Aktor, dziennikarz, osobowość telewizyjna, a przede wszystkim podróżnik, od lat przemierza świat, kolekcjonując nowe doświadczenia i niesamowite opowieści. Znany ze swojego zamiłowania do dalekich wypraw, najbardziej lubi wyjazdy w męskim gronie. Setki kilometrów na rowerze, zdobywanie górskich szczytów, dalekie piesze eskapady bez wygód, podróż musi być dla niego prawdziwym wyzwaniem, by mógł odpocząć. Jak sam mówi: „Nie chodzi o to by od czegoś uciekać, chodzi o intensywność przeżyć, intensywność wspomnień. Surowe warunki, dalekie wędrówki, odrobina ryzyka – kiedy tego doświadczam czuję, że naprawdę żyje”.

„Wybór Nowickiego na ambasadora marki był oczywisty. To niespokojny duch, osobowość podróżnicza a także telewizyjna, która nie ustaje w poszukiwaniach. Ciągle stawia sobie kolejne wyzwania inspirując do tego innych – te wartości idealnie korespondują ze światem marki” – mówi Bartosz Paśko, Junior Brand Manager marki Amundsen.

W kolejnych odsłonach kampanii #Odkrywajwiecej zobaczymy pozostałych dwóch ambasadorów. Do końca 2018 zaplanowano z ich udziałem komunikację w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach dotarcia i działania PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj