Cut The Mustard prowadzi komunikację Happy Color dla GDD w digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cut The Mustard prowadzi komunikację  Happy Color dla GDD w digital

Od kwietnia obsługą kanałów social media dla marki Happy Color zajmie się agencja Cut The Mustard. To efekt wygranego przetargu, w którym udział wzięły 4 inne agencje.

W ramach obsługi stałej Cut The Mustard odpowiadać będzie za produkcję contentu, prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie, akcje specjalne i poszerzanie grup odbiorców marki Happy Color.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Happy Color to rozpoznawalna na rynku polskim marka wysokiej jakości produktów szkolnych i kreatywnych. Właścicielem marki Happy Color jest firma GDD sp. z o.o. W ofercie GDD znajdują się wysokiej jakości produkty takich marek, jak Staedtler, UHU, Folia czy Laco.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. H&M, Reebok, Kompania Piwowarska, Aegon, Polpharma, Dawtona czy L’Oreal.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij