„To dla Allegro absolutnie wyjątkowy moment” – skomentowała Anna Gogacz, general manager agencji Allegro. „Ten sukces nie byłby możliwy, gdyby nie odwaga do przełamywania schematów i tworzenia wielkich projektów – po stronie naszej i naszego klienta. Jesteśmy szczęśliwi i dumni, że Empik obdarzył nas zaufaniem, które zaowocowało wspólną realizacją docenianą przez międzynarodowe jury. Dzięki zwycięstwu Bestsellerów Empiku 2017 możemy zwrócić uwagę branży eventowej w Europie, że rynek w Polsce bardzo szybko się rozwija i profesjonalizuje. Takie wyróżnienia na pewno napędzają nas do dalszego działania i stawiania sobie kolejnych wyzwań.” – podsumowała Gogacz.
Do konkursu zgłoszono ponad 100 projektów z krajów basenu Morza Bałtyckiego m.in. Finlandii, Szwecji, Rosji i Polski. Była to pierwsza edycja, gdzie międzynarodowe jury pod przewodnictwem Salvatore Sagone – organizatora BEA World Festival, było złożone z ekspertów z różnych sektorów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Gala konkursowa odbyła się w Tallinie w Estonii i towarzyszyła Baltic For Events Forum.
Dwie nagrody podczas Baltic Event Awards to kolejne wyróżnienia dla Allegro w ostatnich miesiącach. Agencja zdobyła trzy statuetki podczas MP Power Awards, a pod koniec roku wyróżnienia w konkursach Kreatura 2017 i Procon Awards.
Bestsellery Empiku 2017 from Agencja Allegro on Vimeo.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing