Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Już 36% klientów kupuje produkcje filmów reklamowych bezpośrednio, 64% korzysta z pośrednictwa agencji

Klub Producentów Reklamowych zaprezentował kluczowe wnioski z badania przeprowadzonego wśród wszystkich swoich członków. Badanie zostało przeprowadzone anonimowo, zarządzający studiami odpowiadali na pytania dotyczące skali ich działalności, profili zamawiających usługi produkcji oraz...
O autorze
1 min czytania 2018-04-27

…efektywności przetargowej.

Wyniki badania wskazują na wzrost udziału klientów jako zamawiających produkcję swoich filmów bezpośrednio u producentów – w roku 2017 było to 36%. W tym okresie stowarzyszone domy produkcyjne zrealizowały 662 produkcje reklamowe generując 260 mln. złotych obrotu. Zamówienia spoza polski stanowiły prawie 20% realizowanych zleceń. W roku 2017 studia przygotowały 1654 oferty w przetargach na zakup produkcji filmowej i wygrały 40% z nich. Szczegółowy raport z badania zostanie opublikowany na początku maja.

Chcieliśmy określić naszą bazę startową i odpowiedzieć na pytanie, gdzie jesteśmy, jakie jest nasze miejsce na ogólnie pojmowanym rynku reklamowym. Wyniki badań pozwolą nam określić nie tylko reguły, jakie tym rynkiem rządzą, ale też w pewnym stopniu tendencje – powiedziała Magdalena Olak, dyrektor generalny studia TANK i członek zarządu KPR.

Narzucając wyniki badania na inne dostępne w klubie dane możemy wysnuć wnioski dotyczące skali rynku. Szacujemy ostrożnie, że klub generuje między 30 a 50% obrotów w produkcji filmów reklamowych w Polsce. Oznacza to, że klienci realizują w Polsce ponad 1200 produkcji rocznie i mogą wydawać na to nawet 700 mln. złotych. To budzi respekt. – dodał Julian Dworak, dyrektor KPR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prezentacja odbyła się w ramach nowego cyklu warsztatów wiedzowych KPR Mind Production skierowanych do profesjonalistów kupujących i zamawiających usługi produkcji filmów reklamowych. Pozostałymi wątkami poruszonymi podczas spotkania były: analiza obszarów wpływających na bezpieczeństwo produkcji oraz prezentacja kulis produkcji 24h live-streamu PLAY dla WOŚP.

Klub Producentów Reklamowych powołany został w styczniu 2018 roku w celu promocji efektywnego postępowania w obszarze produkcji filmów reklamowych, wspierania doskonalenia umiejętności zawodowych producentów i rozwoju wiedzy o produkcji reklamowej oraz promowania produkcji reklamowej jako profesjonalnego działania w obszarze komunikacji marketingowej. Obecnie w skład KPR wchodzi siedem domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, OTO, Papaya, Tango i Tank. Klub działa w strukturach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się