Marcin Wiśniewski jest związany z branżą reklamy od 22 lat. W tym czasie zdobył ponad 30 nagród na najważniejszych konkursach reklamowych. Od wielu lat zasiada także w jury konkursu KTR. W latach 2001-2011 zdobywał doświadczenie w grupie McCann (MRM/Momentum, Momentum). Później pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji White Rabbit, której był współwłaścicielem, a następnie tę samą rolę pełnił w agencji Diferente.
Mariusz Małecki ma 15 lat zróżnicowanego doświadczenia w projektowaniu graficznym i kreacji (ATL, BTL, digital) oraz strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Przez ostatnie 6 lat kierował własną agencją kreatywną Mindfield Project. Pracował dla takich marek, jak Intel, Sanofi Aventis, Medicover, Polpharma.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024