Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marcin Wiśniewski i Mariusz Małecki wzmacniają Directors

Zespół Directors wzbogacił się o 37 lat wszechstronnego doświadczenia w branży reklamowej, jakie łącznie posiada nowy duet kreatywny - Marcin Wiśniewski, senior copywriter i Mariusz Małecki, art director.
O autorze
0 min czytania 2018-04-27

Marcin Wiśniewski jest związany z branżą reklamy od 22 lat. W tym czasie zdobył ponad 30 nagród na najważniejszych konkursach reklamowych. Od wielu lat zasiada także w jury konkursu KTR. W latach 2001-2011 zdobywał doświadczenie w grupie McCann (MRM/Momentum, Momentum). Później pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji White Rabbit, której był współwłaścicielem, a następnie tę samą rolę pełnił w agencji Diferente.

Mariusz Małecki ma 15 lat zróżnicowanego doświadczenia w projektowaniu graficznym i kreacji (ATL, BTL, digital) oraz strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Przez ostatnie 6 lat kierował własną agencją kreatywną Mindfield Project. Pracował dla takich marek, jak Intel, Sanofi Aventis, Medicover, Polpharma.