Tiffany & Co. z nową kampanią nawiązującą do „Śniadania u Tiffany'ego”

Marketing Marek Premium

partnerem merytorycznym działu jest SZNYT

Tiffany & Co. z nową kampanią nawiązującą do „Śniadania u Tiffany'ego”

Tiffany & Co. wystartował z nową wiosenną kampanią. Zobacz Elle Fanning w niezwykłym spocie!

Najnowsza kampania Tiffany & Co. „Belevie in Dreams” towarzyszy premierze kolekcji biżuterii „Tiffany Paper Flowers”. Główną rolę w spocie gra Elle Fanning, tańcząc na kolorowych ulicach Nowego Jorku, a zaczynając spod kultowego już sklepu Tiffany & Co. na słynnej Fifth Avenue. W reklamie wykorzystano cover piosenki „Moon Driver”, w wykonaniu Fanning i rapera A$AP Ferg, znanej z filmu „Śniadanie u Tiffany'ego”, do którego nawiązuje spot. Za reżyserię odpowiada Francis Lawrence, znany m.in. z reżyserii filmu „Igrzyska Śmierci”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Powyższy spot nie jest pierwszym nawiązaniem marki do znanego filmu „Śniadanie u Tiffany'ego”. W ubiegłym roku, w 56. rocznicę premiery filmu, Tiffany & Co. otworzył na Fifth Avenue wyjątkową restaurację. Zobaczcie sami >

PS 2

Nie dawno kampanią z przepięknymi zdjęciami mógł pochwalić się także Louis Vuitton. Wzięła w niej udział nowa twarz marki – Emma Stone. Więcej na temat kampanii znajdziesz tu >

PS 3

Jeśli interesują Cię marki luksusowe i premium, ich marketing i wyjątkowe działania, jakie podejmują, więcej ciekawych artykułów na ten temat znajdziesz w naszym nowym dziale Marketing marek premium! 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij