„Muzeum? Żebyś wiedział?” – zobaczcie najnowszą kampanię Muzeum Narodowego w Poznaniu, która robi furorę w sieci

„Muzeum? Żebyś wiedział?” – zobaczcie najnowszą kampanię Muzeum Narodowego w Poznaniu, która robi furorę w sieci
Muzea nie są dostępne tylko dla wtajemniczonych, to otwierająca się na społeczeństwo przestrzeń, w której każdy może znaleźć coś dla siebie. To miejsce spotkań ze sztuką i innymi ludźmi. Muzeum Narodowe w Poznaniu stworzyło kampanię, którą docenili Internauci.
O autorze
1 min czytania 2018-05-10

Od wtorku muzeum wrzuca do sieci klipy, które są częścią kampanii „Muzeum? Żebyś wiedział!”. Można je zobaczyć m.in. na profilu na Facebooku, czy na YouTubie.

Humorystyczne spoty zyskują z dnia na dzień coraz więcej fanów. Najbardziej spodobała się reklama z ojcem i synem, którzy porozumiewają się przy krzyżówce.

Czy można zakochać się w muzeum? Czyli o Monecie, historii garłacza i fortuny babci! Zobaczcie sami!




LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

[Aktualizacja 16.08.2018]

Kampania „Muzeum? Żebyś wiedział!” znalazła się wśród zwycięzców tegorocznego Cannes Corporate Media & TV Awards:

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

[Aktualizacja 29.09]

27 września poznaliśmy laureatów konkursu Cannes Corporate Media & TV Awards. Muzeum Narodowe w Poznaniu otrzymało Srebrnego Delfina za kampanię reklamową „Muzeum? Żebyś wiedział!”. 

To nie jedyne nagrody dla Polaków. Złotego Delfina otrzymał EdukatorFILM Agata Pacek-Bieniek za spot “Film literature. Jan Kochanowski „Lament VIII” w reżyserii Damiana Bieńka, Paulina Majda za dokument Hello Earth zrealizowany dla Centrum Nauki Kopernik i wideo “Data Center Attack: The Game” zrealizowane przez Black Rabbit dla Trend Micro w reżyserii Wojtka Jeżowskiego.

Srebrnego Delfina zdobył Maciej Żurawski za spot Crusar o aktywnych seniorach i Martyna Wojciechowska i TVN za relację z Mongolii.

PS

To nie pierwsza polska kampania muzeum przyjęta tak pozytywnie. Muzeum Narodowe w Warszawie zachęca wszystkich do spędzania czasu w otoczeniu sztuki i przekonuje odbiorców, że wizyta w muzeum to niepowtarzalne doświadczenie. Spoty, które zostały stworzone na rzecz akcji, przedstawiają momenty spotkań nowych ambasadorów muzeum ze sztuką. Każdy z nich przeszedł inną drogę życiową, ma inną wrażliwość i inne pasje. Wszystkich łączy jedno: sztuka jest dla nich inspiracją.


PS2

W amsterdamskim Rijksmuseum w ramach kampanii promującej sokowirówki Philips podkreślał, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają owoce i warzywa.