Damian Zozula odpowiada za marketing w GIVT

Damian Zozula objął w maju br. stanowisko dyrektora marketingu międzynarodowej platformy GIVT, uzyskującej dla pasażerów linii lotniczych odszkodowania m.in. za opóźnione lub odwołane loty.
O autorze
1 min czytania 2018-05-21

Damian Zozula ma prawie 20-letnie doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii biznesowych, a także w e-biznesie i wdrażaniu innowacji. Do GIVT przeszedł z Grupy 4finance, w której pracował jako dyrektor digital marketingu.

„Praca dla GIVT to dla mnie bardzo pozytywne wyzwanie. Spółka ma ogromny potencjał. Rynek lotniczy stale rośnie, a wraz z nim grupa klientów potrzebujących wsparcia, dlatego dostarczymy im najlepszy produkt i doświadczenie w sytuacjach niejednokrotnie emocjonalnych. Dla wielu klientów linii lotniczych często nie jest jasne, co przysługuje im w sytuacjach kryzysowych, czyli opóźnionego lub odwołanego rejsu, zatem działania marketingowe będą istotnym elementem nie tylko budowania świadomości marki, ale też samej kategorii” – powiedział Damian Zozula, dyrektor marketingu GIVT.

„Budujemy GIVT w oparciu o kilka kluczowych przewag konkurencyjnych. Jedną z nich, i najważniejszą, jest bardzo silny zespół i jego wysokie, zdywersyfikowane kompetencje. Jesteśmy przekonani, że bardzo bogate doświadczenie Damiana w e-handlu i wdrażaniu innowacji pomoże szybko rozwinąć platformę GIVT na wielu rynkach” – dodał prezes GIVT Jacek Podoba.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj