Szóste urodziny NowegoMarketingu

Szóste urodziny NowegoMarketingu
5550 artykułów, 12555 informacji prasowych, 950 wysłanych artykułów, 1100 Autorów, 12760 Suszonek, 1090 agencji w naszej bazie i 980 wydarzeń i publikacji pod naszym patronatem – tak w skrócie wyglądało ostatnie 6 lat NowegoMarketingu.
O autorze
2 min czytania 2018-05-25

17 maja NowyMarketing skończył 6 lat. Z okazji naszych szóstych urodzin przygotowaliśmy krótkie podsumowanie działalności, w którym znajdziecie kilka statystyk NM oraz listę najpopularniejszych artykułów.

Co przed nami? 

1. Drugi raz postanowiliśmy przeprowadzić krótką ankietę na temat tego, jakie są Wasze ulubione źródła wiedzy, jakie magazyny i serwisy internetowe czytają ludzie związani zawodowo z marketingiem w 2018 roku, jak je oceniają i jakie są wobec nich ich oczekiwania – Wasze liczne głosy, ułatwią nam ich spełnienie ;)).

2. Planujemy publikację raportów – tematem pierwszego, realizowanego wraz z serwisem Sznyt.pl, będzie marketing marek premium i dóbr luksusowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. Chcemy z Waszym aktywnym udziałem pokazywać „where’s the beef” i co piszczy w nowym marketingu –serdecznie zapraszamy do dołączenia do grupy NowegoMarketingu na Facebooku.

6 lat NowegoMarketingu to:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Najczęściej czytane teksty opublikowane w latach 2012-2018 

  1. LinkedIn – przewodnik dla początkujących i bardziej zaawansowanych 
  2. Warsaw Shore. Lekcja Pokory 
  3. „Nie mogę tak po prostu przestać, dostanę infekcji pęcherza”. Ta absurdalna kampania porusza bardzo ważny temat społeczny
  4. Polska gościnność, czyli jak PayLane powitało konkurencję
  5. 10 niestandardowych sposobów na pozyskanie fanów na Facebooku
  6. Trendy na Instagramie w Polsce
  7. 10 darmowych narzędzi, bez których nie będziesz wiedział, jak obchodziłeś się do tej pory 
  8. Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej
  9. Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych?
  10. Kiedy najlepiej dodawać posty na Facebooku?
  11. Jak popsuć markę, zanim wyprodukujesz produkt, czyli Woolet
  12. Marketing na przełomie 2013/2014
  13. Coca-Cola z pierwszym ruchomym billboardem 3D – efekt jest niesamowity!
  14. Big Data vs. Michał Pazdan – jak polski obrońca zawstydził analityków danych
  15. TIGER z kontrowersyjną kreacją – skandaliczne hasło z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
  16. Nike stworzyło sesję zdjęciową strojów Reprezentacji uderzającą w polskie stereotypy
  17. Reklama dnia: Z czego zrobione są dziewczynki? Nike podpowiada, że nie tylko z marmolady
  18. Musical.ly – nowa aplikacja, której używa ponad 95 milionów nastolatków
  19. Zawód: Event manager (Kariera w marketingu)
  20. Oni nie chcą być bogaci, on chcą mieć bogate życie
  21. Polskie kreatywne strony błędu 404 
  22. 10 porad, jak zaprojektować użyteczną aplikację mobilną 
  23. Pokaż swój zespół – przegląd podstron „o nas”
  24. Grzechy polskiej reklamy, czyli 13 reklam naruszających normy Kodeksu Etyki Reklamy
  25. Social Media 2010-2015-2020 – ebook od Nowego Marketingu
  26. Współczynnik odrzuceń: fakty i mity
  27. 10 stron z inspiracjami dla grafików
  28. Snapchat – odmień swój marketing w mniej niż 10 sekund 
  29. Zawód: Media Planner (Kariera w marketingu)
  30. 7 „haczyków” w Google Analytics, o których mogłeś nie wiedzieć 

Najczęściej czytane teksty opublikowane w ostatnim roku 

  1. „Nie mogę tak po prostu przestać, dostanę infekcji pęcherza”. Ta absurdalna kampania porusza bardzo ważny temat społeczny
  2. TIGER z kontrowersyjną kreacją – skandaliczne hasło z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
  3. Nike stworzyło sesję zdjęciową strojów Reprezentacji uderzającą w polskie stereotypy
  4. 8 prawd o content marketingu, o których (być może) nie słyszałeś. Case studies
  5. Przemawiasz do swoich odbiorców, czy rozmawiasz z nimi?
  6. IKEA wykorzystuje real time marketing i pokazuje, jak można samemu stworzyć peleryny rodem z Gry o Tron!
  7. Skoro kupujemy oczami, zacznijmy skutecznie sprzedawać obrazem – produkty e-commerce w wynikach Google Grafika
  8. Zawód: Brand manager (Kariera w marketingu)
  9. Jak wygląda marketing marek premium? Zobacz, co na ten temat mówią przedstawiciele domów mediowych
  10. Projekt dobry, tani i szybki, czyli jak wykończyć grafika. Poradnik praktyczny

Dziękujemy!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się