Grupa Darwin i IKEA relaksują Polaków dzięki ASMR

Grupa Darwin i IKEA relaksują Polaków dzięki ASMR

Znasz zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.

ASMR (ang. autonomous sensory meridian response) to spontaniczna odpowiedź układu nerwowego na bodźce odnoszące się do różnych zmysłów i doznań. W praktyce jest to przyjemne uczucie mrowienia w okolicach głowy i szyi, wywołane przez tzw. wyzwalacze. Współpraca Grupy Darwin z IKEA jest częścią wiosennej kampanii, która za pomocą tego zjawiska relaksuje Polaków.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcję otwiera fabularyzowany film na kanale G.F. Darwin, którego kontynuacją jest wideo na kanale IKEA Polska - wypoczynkowa sesja ASMR z wykorzystaniem relaksacyjnego wpływu produktów IKEA i… nietypowym gościem.

Marka przygotowała również listę utworów relaksacyjnych pełnych dźwięków wydawanych przez meble i produkty IKEA.

PS IKEA — Oddly Ikea

W 2017 roku marka przygotowała całą serię spotów z dźwiękami ASMR, która miała uspokajać strudzonych, powrotem do szkoły, uczniów. Więcej o akcji w materiale IKEA stworzyła 25 minutowy film, który ma pomóc odprężyć się po ciężkim dniu i wrócić do normalnego życia po wakacjach. 

PS2 The sleepiest print ad ever — IKEA 

Szwedzka marka pomaga również smacznie spać. Na tylnej okładce magazynu „Good”wydrukowano najbardziej usypiającą reklamę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij