Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa Darwin i IKEA relaksują Polaków dzięki ASMR

Grupa Darwin i IKEA relaksują Polaków dzięki ASMR
Znasz zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.
O autorze
1 min czytania 2018-05-24

ASMR (ang. autonomous sensory meridian response) to spontaniczna odpowiedź układu nerwowego na bodźce odnoszące się do różnych zmysłów i doznań. W praktyce jest to przyjemne uczucie mrowienia w okolicach głowy i szyi, wywołane przez tzw. wyzwalacze. Współpraca Grupy Darwin z IKEA jest częścią wiosennej kampanii, która za pomocą tego zjawiska relaksuje Polaków.

Akcję otwiera fabularyzowany film na kanale G.F. Darwin, którego kontynuacją jest wideo na kanale IKEA Polska – wypoczynkowa sesja ASMR z wykorzystaniem relaksacyjnego wpływu produktów IKEA i… nietypowym gościem.


Marka przygotowała również listę utworów relaksacyjnych pełnych dźwięków wydawanych przez meble i produkty IKEA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS IKEA — Oddly Ikea

W 2017 roku marka przygotowała całą serię spotów z dźwiękami ASMR, która miała uspokajać strudzonych, powrotem do szkoły, uczniów. Więcej o akcji w materiale IKEA stworzyła 25 minutowy film, który ma pomóc odprężyć się po ciężkim dniu i wrócić do normalnego życia po wakacjach. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 The sleepiest print ad ever — IKEA 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szwedzka marka pomaga również smacznie spać. Na tylnej okładce magazynu „Good”wydrukowano najbardziej usypiającą reklamę.