x-kom z nowym spotem reklamowym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
x-kom z nowym spotem reklamowym

Komputer zabiera dziecku lwią część czasu wolnego? O tym, co może być powodem i jak znaleźć alternatywne rozwiązanie tego problemu przewrotnie opowiada najnowszy spot x-kom.

Spot pod tytułem „Psycholog” to kolejna odsłona historii o doświadczeniach użytkowników nowych technologii. Tym razem nawiązuje do zbliżającego się Dnia Dziecka. Film w przewrotny i nieco obrazoburczy sposób przedstawić sytuację, z którą współcześnie borykają się rodzice. Bohaterem filmu jest trzyosobowa rodzina. Zaniepokojeni rodzice zgłaszają się do poradni psychologicznej, podejrzewając uzależnienie swojego dziecka od komputera. Początkowy brak zainteresowania ze strony chłopca przerodził się ich zdaniem w nałóg, który pochłania cały wolny czas ich pociechy. Czy faktycznie mamy do czynienia z uzależnieniem? I jak znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla tego problemu? Odpowiedź można znaleźć właśnie w najnowszym spocie x-kom - Psycholog

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kreację oraz spoty przygotowała agencja reklamowa PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, udźwiękowieniem, produkcją i postprodukcją zajęła się agencja Awake.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij