Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki OSM Łowicz

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Łowicz, rozpoczęła nową kampanią wizerunkową „Niezwykłe mleko. Twoje łowickie.”, której celem jest odmłodzenie marki Łowicz i pokazanie nowego, innowacyjnego opakowania mleka.
O autorze
0 min czytania 2018-06-06

Po raz pierwszy strategią mediową oraz zakupem i optymalizacją kampanii video dla OSM Łowicz zajmuje się agencja mediowa Spark Foundry.

OSM Łowicz wprowadziła na rynek nowe opakowanie mleka Łowicz. Obecnie mleko łowickie, to jedyny na polskim rynku produkt, w którym zastosowano rozwiązanie szerokiej nakrętki, dzięki której karton jest otwierany i zamykany jednym ruchem, bez usuwania dodatkowych zawleczek.

Nowe opakowanie mleka Łowicz podnosi standard użytkowania i wygodę jego przechowywania. Rozwiązania technologiczne zastosowane przy produkcji kartonu plasują ten produkt w segmencie premium – mówi Joanna Kołodyńska, kierownik działu marketingu OSM Łowicz

Dodatkowym wyróżnikiem mleka łowickiego, podkreślającym regionalne pochodzenie produktu, są motywy nawiązujące do folkloru i tradycji regionu łowickiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj