Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Idzie lato, Żubr się chłodzi – ruszyła nowa kampania Żubra

Dwa Szybkie Żubry nie zwalniają tempa, konsumenci nadal niestrudzenie tropią zwycięskie kapsle, tymczasem Żubr startuje już z kolejną letnią odsłoną. Nie tracąc pędu, wkroczył w sezon wakacyjny z nowym spotem, który w telewizji i social mediach pojawił się na początku czerwca.
O autorze
1 min czytania 2018-06-08

„Żubr się chłodzi, można wracać do domu” to hasło najnowszej reklamy telewizyjnej ulubionego piwa Polaków. Akcja spotu rozgrywa się, jak zawsze, w Puszczy Białowieskiej. Tym razem spotykamy w niej dawno niewidzianych bohaterów – małe zapracowane mrówki. Po ciężkim dniu pracy ogromne wsparcie okaże im właśnie Żubr. Na jego pomoc może liczyć każdy mieszkaniec puszczy.

– Wiemy już, że Dwa Szybkie Żubry kolejny raz podbiły serca Polaków. Akcja powoli dobiega końca, Żubr jednak nie zwalnia tempa – mówi Łukasz Kling z Kompanii Piwowarskiej. – W nowym spocie przenosimy się w wakacyjny klimat. Tradycyjnie już, cała kreacja poprowadzona jest w humorystycznym, unikalnym dla marki stylu. Pogoda dopisuje, a my pokazujemy, że pod koniec upalnego dnia, po kilku godzinach spędzonych w pracy, czeka na nas nagroda, dla której warto wracać do domu – dodaje.

30- i 15-sekundowe wersje reklamy pojawiły się w TV oraz na profilu marki, dodatkowo na sezon letni zaplanowano liczne działania w digitalu oraz social mediach. Pod koniec wakacji zaplanowane są również obchody 250-lecia Browaru Dojlidy, w których nie zabraknie Żubra. Z tej okazji konsumenci z Podlasia mogą liczyć na różnorodne atrakcje i dedykowane aktywacje.

Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w Internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencja Tailor Made PR i Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing