Idzie lato, Żubr się chłodzi – ruszyła nowa kampania Żubra

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Idzie lato, Żubr się chłodzi – ruszyła nowa kampania Żubra

Dwa Szybkie Żubry nie zwalniają tempa, konsumenci nadal niestrudzenie tropią zwycięskie kapsle, tymczasem Żubr startuje już z kolejną letnią odsłoną. Nie tracąc pędu, wkroczył w sezon wakacyjny z nowym spotem, który w telewizji i social mediach pojawił się na początku czerwca.

„Żubr się chłodzi, można wracać do domu” to hasło najnowszej reklamy telewizyjnej ulubionego piwa Polaków. Akcja spotu rozgrywa się, jak zawsze, w Puszczy Białowieskiej. Tym razem spotykamy w niej dawno niewidzianych bohaterów – małe zapracowane mrówki. Po ciężkim dniu pracy ogromne wsparcie okaże im właśnie Żubr. Na jego pomoc może liczyć każdy mieszkaniec puszczy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Wiemy już, że Dwa Szybkie Żubry kolejny raz podbiły serca Polaków. Akcja powoli dobiega końca, Żubr jednak nie zwalnia tempa – mówi Łukasz Kling z Kompanii Piwowarskiej. – W nowym spocie przenosimy się w wakacyjny klimat. Tradycyjnie już, cała kreacja poprowadzona jest w humorystycznym, unikalnym dla marki stylu. Pogoda dopisuje, a my pokazujemy, że pod koniec upalnego dnia, po kilku godzinach spędzonych w pracy, czeka na nas nagroda, dla której warto wracać do domu – dodaje.

30- i 15-sekundowe wersje reklamy pojawiły się w TV oraz na profilu marki, dodatkowo na sezon letni zaplanowano liczne działania w digitalu oraz social mediach. Pod koniec wakacji zaplanowane są również obchody 250-lecia Browaru Dojlidy, w których nie zabraknie Żubra. Z tej okazji konsumenci z Podlasia mogą liczyć na różnorodne atrakcje i dedykowane aktywacje.

Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w Internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencja Tailor Made PR i Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij