Marka promocję konkursu opiera na własnych kanałach komunikacji – Instagramie i Facebooku; współpracy z gwiazdami i influencerkami. Silnym wsparciem będą: kampania GDN w sieci reklamowej Google, kampania Programmatic oraz kampania GSP. Informacje i regulamin znajdują się na dedykowanym akcji landing page’u. Kampania kierowana jest do kobiet w wieku 18-54.
Marka przygotowała dla swoich konsumentów 3 podwójne zaproszenia na weekend w luksusowym SPA – Głęboczek Vine Resort & SPA, który otrzymał wyróżnienie Travellers’ Choice 2018 od Tripadvisor i znajduje się w gronie najlepszych hoteli w Polsce. Na miejscu, na szczęśliwców czekać będzie moc atrakcji, w tym między innymi rozkoszowanie się dziką naturą, zabiegi w strefie spa z wykorzystaniem kosmetyków Natura Siberica, czy degustacja win. Kolejnych 1000 osób otrzyma w nagrodę naturalny, certyfikowany, oczyszczający fluid do twarzy Natura Siberica.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zadanie konkursowe opiera się na prostym schemacie: do 30 czerwca 2018 roku opublikuj na Instagramie zdjęcie ze swoim ulubionym kosmetykiem Natura Siberica i oznacz je hashtagiem #oddajesienaturze.
Konkurs jest kolejnym etapem akcji #OddajeSieNaturze. Jest to wielokanałowa kampania marki Natura Siberica, która ma na celu promowanie świadomych wyborów kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje ciało.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024