Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wielkie odliczanie do lata w kampanii #OddajeSieNaturze

Lato zbliża się wielkimi krokami. W związku z tym, marka Natura Siberica przygotowała niespodziankę dla miłośników naturalnej pielęgnacji - wielki konkurs konsumencki. Jest to kolejny etap akcji #OddajeSieNaturze.
O autorze
1 min czytania 2018-06-08

Marka promocję konkursu opiera na własnych kanałach komunikacji – Instagramie i Facebooku; współpracy z gwiazdami i influencerkami. Silnym wsparciem będą: kampania GDN w sieci reklamowej Google, kampania Programmatic oraz kampania GSP. Informacje i regulamin znajdują się na dedykowanym akcji landing page’u. Kampania kierowana jest do kobiet w wieku 18-54.

Marka przygotowała dla swoich konsumentów 3 podwójne zaproszenia na weekend w luksusowym SPA – Głęboczek Vine Resort & SPA, który otrzymał wyróżnienie Travellers’ Choice 2018 od Tripadvisor i znajduje się w gronie najlepszych hoteli w Polsce. Na miejscu, na szczęśliwców czekać będzie moc atrakcji, w tym między innymi rozkoszowanie się dziką naturą, zabiegi w strefie spa z wykorzystaniem kosmetyków Natura Siberica, czy degustacja win. Kolejnych 1000 osób otrzyma w nagrodę naturalny, certyfikowany, oczyszczający fluid do twarzy Natura Siberica.

Zadanie konkursowe opiera się na prostym schemacie: do 30 czerwca 2018 roku opublikuj na Instagramie zdjęcie ze swoim ulubionym kosmetykiem Natura Siberica i oznacz je hashtagiem #oddajesienaturze.

Konkurs jest kolejnym etapem akcji #OddajeSieNaturze. Jest to wielokanałowa kampania marki Natura Siberica, która ma na celu promowanie świadomych wyborów kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje ciało. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj