Za realizację i produkcję aktywacji odpowiada Agencja Havas Engage Warsaw. Dedykowaną aplikację towarzyszącą akcji przygotował Havas Worldwide Warsaw Digital.
Connect Truck to specjalnie przygotowana ciężarówka i miejsce, w którym konsument może przygotować wyjątkową puszkę z unikalnym napisem – imieniem bądź ksywką. W ramach tegorocznej aktywacji marki, agencja Havas Engage Warsaw przygotowała 2 Connect Trucki, które będą przemierzać północną i południową Polskę, odwiedzając w ciągu trzech miesięcy największe polskie miasta. Wyjątkowym ciężarówkom będzie towarzyszyć także specjalna ekipa samplingowa rozdająca schłodzony napój w mini puszkach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Założeniem niecodziennej letniej trasy jest także promocja tegorocznego Coke Live Music Festival (CLMF). W tym celu została przygotowana specjalna aplikacja na Facebooka – każda osoba, która napotka Trucka i skorzysta na miejscu z dedykowanej aplikacji udostępnionej przez ekipę Coca-Coli, ma szansę wygrania biletów na imprezę.
Codziennie do wygrania są 2 podwójne bilety na CLMF. W czasie trwania aktywacji Trucki pojawią się również na wybranych największych festiwalach muzycznych. Wówczas do ekipy dołączy zjawiskowy, zabytkowy Chevrolet El Camino.
Słuchaj podcastu NowyMarketing