VML Poland przygotowała futbolową kampanię digitalową Lay’s #showyourfootballemotions z Leo Messim

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VML Poland przygotowała futbolową kampanię digitalową Lay’s #showyourfootballemotions z Leo Messim

Trwa nowa, futbolowa kampania dla marki Lay’s, przygotowana dla 33 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Leo Messi, jeden z najbardziej znanych piłkarzy świata, wraz z grupą wyselekcjonowanych kibiców udowadnia, że futbol zawsze smakuje lepiej z Lay’s. W kibicach obudzą się supermoce, dzięki którym poznamy najbardziej laysowe sposoby dopingowania ulubionych zespołów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

VML Poland odpowiada za przygotowanie materiałów digitalowych do komunikacji w kanałach Facebook, YouTube, Instagram, VK oraz na stronach Lay’s z 33 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Ideę komunikacyjną i działania ATL przygotowała moskiewska agencja SLAVA.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij