Enjoy Heineken Responsibly - woda Sunrise dla uczestników Open’er Festival

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Enjoy Heineken Responsibly - woda Sunrise dla uczestników Open’er Festival

Podczas tegorocznego Open’er Festival, marka Heineken w ramach akcji: Enjoy Heineken Responsibly rozdała uczestnikom 25 tysięcy butelek z wodą Sunrise. Dzięki temu, wszyscy bawiący się na festiwalu mogli cieszyć się nie tylko świetną zabawą, ale i dobrym samopoczuciem, aż do rana!

„Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny” to hasło goszczące na Open’erze już od kilku lat. Ma przypominać wszystkim festiwalowiczom, że warto odpowiedzialnie spożywać alkohol, a dzięki temu cieszyć się doskonałą muzyką oraz niezapomnianymi wrażeniami estetycznymi, aż do… wschodu słońca!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aktywności marki Heineken angażujące festiwalowiczów do spędzania czasu w sposób odpowiedzialny – zgodnie z jej filozofią – zrosły się z Open’erem już na stałe. W ramach tych działań, uczestnikom festiwalu rozdane zostało ponad 25 tysięcy specjalnie oznakowanych butelek z wodą Sunrise. Półlitrowe butelki trafiły w ręce uczestników wracających do domu po wieczornych koncertach. Celem akcji było pokazanie festiwalowiczom, jak dobrze bawić się, a jednocześnie pić z umiarem, by przeżyć niezapomniany festiwal. Akcja jest elementem globalnej kampanii marki Heineken Enjoy Heineken Responsibly, która promuje odpowiedzialne spożycie alkoholu.

Na terenie Open’er Festival pojawił się również specjalny namiot Enjoy Heineken Responsibly, w którym, każdy z uczestników mógł porozmawiać z wolontariuszami i sprawdzić swoją wiedzę na temat faktów i mitów dotyczących spożywania alkoholu.

Organizatorzy festiwalu zapewnili także przestronne parkingi na pozostawienie aut, ale i specjalne autobusy, którymi miłośnicy muzyki mogli bezpiecznie wrócić do domu. W ramach akcji Enjoy Heineken Responsibly, wszyscy sprzedawcy zostali przeszkoleni z zakresu ustawy o wychowaniu w trzeźwości, a przy nalewakach z piwem wyeksponowano tabliczki 18+, które dodatkowo przypominały o zakazie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.

W specjalnie zaprojektowanym Heineken Design Pavilionie zaprezentowali się zarówno uznani polscy projektanci, jak i wschodzące gwiazdy polskiego designu. Open’er stał się także areną finału konkursu Open Design Explorations, gdzie wyłoniono wyróżniających się projektantów, mających zaprojektować lounge bar Heinekena. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij