Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Szczepan Twardoch w kampanii Raiffeisen Polbank

Znany pisarz i publicysta Szczepan Twardoch został twarzą kolejnej odsłony kampanii Raiffeisen Polbank w ramach platformy komunikacyjnej „Miastonauci”, stworzonej i realizowanej przez Opus B.
O autorze
1 min czytania 2018-07-09

W swej komunikacji Raiffeisen Polbank oddaje głos Miastonautom – ludziom zanurzonym w wirze miejskiego życia, z którym łączą ich skomplikowane stosunki i silne emocje. W najnowszej odsłonie kampanii, poświęconej aplikacji Mobilny Portfel, o swych relacjach z miastem opowiada znany pisarz Szczepan Twardoch, autor kultowych „Morfiny” i „Króla”.

Miejscem akcji filmowej impresji, w której Szczepan Twardoch snuje swą opowieść, wybrane zostały Katowice. Miasto dynamicznie rozwijające się, lecz wciąż pełne kontrastów, niebywale plastyczne, a przy tym wciąż – w swej współczesnej odsłonie – nieopatrzone w filmie i reklamie.

Bank występuje w kampanii w roli pilnego słuchacza, który próbuje zrozumieć specyficzny stosunek mieszkańców do miast i wynikające z niego potrzeby, a następnie odpowiedzieć na nie produktami, które ułatwią korzystanie z miejsca, w którym żyją. Taką rolę pełni Mobilny Portfel, aplikacja, dzięki której nie tylko zapłacimy telefonem za kawę i książki, ale także za parking czy bilety komunikacji miejskiej.

Za awangardową, eklektyczną i zarazem hipnotyczną warstwę plastyczną filmów, odpowiada Opus B i reżyser Tadeusz Śliwa, produkcją zajął się Bomaye Production House.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania wystartowały 9 lipca i potrwają do 30 września. Kampania obejmuje spoty telewizyjne w największych stacjach: TVP1 i TVP2, Polsat, TVN oraz szereg stacji tematycznych, a także działania digitalowe obejmujące social media (Facebook, Instagram), influence marketing, reklamy video na YouTube i Spotify oraz standardową kampanię odsłonową i rich mediową na popularnych portalach. Dodatkowo bank pojawi się z reklamą w kinach, na citylightach i w warszawskim metrze, a także – po raz pierwszy – na muralach w takich miastach jak: Warszawa, Gdańsk, Katowice, Kraków oraz Wrocław. W witrynach placówek zawisną nowe plakaty, a do oddziałów trafią nowe materiały BTL. Kampanię poprzedziły działania teaserowe, głównie w Internecie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się