Facebook: opcja zakupów w Instagram Stories oraz reklamy wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Facebook: opcja zakupów w Instagram Stories oraz reklamy wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość

Facebook wprowadza aktualizacje narzędzi i formatów reklamowych dostępnych na platformie.

Zapowiedziane i wprowadzone przez Facebooka aktualizacje i zmiany obejmują m.in. testy reklam wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość (AR) w USA. Użytkownicy platformy będą mogli wirtualnie przymierzać i porównywać między innymi akcesoria i dodatki modowe, a także oglądać meble, gry i inne produkty ze świata rozrywki. Pierwszą marką testująca reklamy AR jest Michael Kors. Jej klienci mogą wirtualnie przymierzyć przed zakupem okulary przeciwsłoneczne. Z kolei Sephora, NYX, Bobbi Brown, Pottery Barn, Wayfair oraz King zaczną testy reklam AR jeszcze tego lata.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Facebook udostępnił także globalnie opcję zakupów w Instagram Stories, dzięki czemu klienci, którzy zobaczą interesujący ich produkt, będą mogli szybciej przejść do jego zakupu. Partnerzy reklamowi na całym świecie będą mogli również skorzystać w Instagramie z formatu Kolekcji, a także z Video Creation Kit w menadżerze reklam, który pozwoli na stworzenie efektownej reklamy wideo z istniejących już zdjęć i filmów i skorzystać przy jej tworzeniu z jednego z czterech dostępnych modeli zbudowanych w oparciu o cele marketingowe marek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij