Co widać zza kierownicy? – rusza największe w Polsce laboratoryjne badanie percepcji kierowców

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Co widać zza kierownicy? – rusza największe w Polsce laboratoryjne badanie percepcji kierowców

Pierwszego lipca instytut badawczy Millward Brown rozpocznie zlecony przez Grupę Ströer laboratoryjny pomiar z użyciem symulatora jazdy.

Obejmujące tysiąc osób badanie przeprowadzone zostanie za pomocą nowoczesnego symulatora jazdy, który na potrzeby badania sprowadzony został z Niemiec. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym (m. in. technologii 3D), symulator pozwala na wywołanie u uczestnika badania wrażenia rzeczywistego kierowania samochodem, wymuszając zachowania, jakie zwykle towarzyszą prowadzeniu pojazdu. W tym samym czasie za pomocą urządzenia eye-tracker śledzone są ruchy gałek ocznych badanego oraz elementy trasy, na które zwraca on uwagę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt ATLAS ma na celu sprawdzenie efektywności kontaktów z przekazem reklamowym w obrębie drogi. Wykaże więc, m. in. który z formatów przyciąga największą uwagę kierowców podczas jazdy. Jego wyniki pozwolą na efektywniejsze wykorzystywanie dostępnych nośników outdoorowych oraz eliminację tych o małej widoczności. Badanie obejmie kluczowe formaty mediów OOH.

- Doświadczenia naszych kolegów, którzy zrealizowali projekt Atlas w Niemczech pokazują, że unikalna wiedza płynąca z badania ma ogromny wpływ na branżę OOH. Pozwala ona przede wszystkim na podniesienie efektywności kampanii reklamowych, ale też pomaga w uporządkowaniu przestrzeni miejskiej pod kątem ilości i miejsc ustawienia nośników – mówi Andrzej Magdziak, Prezes Zarządu i CEO Grupy Ströer.

Główna faza badania ATLAS potrwa ok. 8 tygodni i obejmie 1000 uczestników rozdzielonych na 12 grup, które zetkną się z różnymi kombinacjami marek, formatów nośników, częstotliwości kontaktów z nimi oraz ich umiejscowienia. Jest to pierwsza w Polsce próba laboratoryjna na tak dużej próbie respondentów.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij