Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Paweł Laskowski prezesem Polskich Badań Internetu

Zgromadzenie wspólników spółki PBI podjęło decyzję o wyborze nowego prezesa zarządu. Został nim Paweł Laskowski.
O autorze
1 min czytania 2018-07-26

Paweł Laskowski został powołany na prezesa zarządu Polskich Badań Internetu. „Z dużą satysfakcją przyjąłem informację, że wspólnicy PBI powierzyli mi funkcję prezesa tak ważnego podmiotu na polskim rynku cyfrowym. Zamierzam w pełni zaangażować się na rzecz rozwoju badań internetu w Polsce i wdrażania nowych, strategicznych zadań PBI”, mówi Paweł Laskowski.

„Ściśle współpracując z udziałowcami PBI i innymi podmiotami rynku reklamowego będę dążył do upowszechniania standardu pomiaru widowni internetowej oraz umocnienia rynku reklamy internetowej. Chcę też rozwijać kompetencje Polskich Badań Internetu w dostarczaniu wiedzy o polskim internecie, wykorzystując moje dotychczasowe doświadczenie związane z reklamą internetową i rynkiem programmatic” – dodaje nowy prezes zarządu PBI.

Od początku kariery zawodowej Paweł Laskowski zajmował się projektami z zakresu technologii informatycznych i mediów. W ostatnich latach pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Ve Interactive Poland, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach onsite engagement i programmatic buying. Wcześniej zarządzał spółką zależną Dentsu Aegis – Amnet Polska, która jako jedna z pierwszych na polskim rynku firm wykorzystywała platformę data management i technologię programmatic buying w realizowaniu kampanii reklamowych w internecie.

Był założycielem, udziałowcem i prezesem spółki informatycznej Comtica, która pozyskała jako inwestora MCI Management. Jako jeden z założycieli, udziałowiec i członek rady nadzorczej, współtworzył pierwszą interaktywną telewizję 4funTV. W ostatnich latach Paweł Laskowski był też współzałożycielem sportowej stacji telewizyjnej Golf Channel, uruchomionej na licencji NBC Universal.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Paweł Laskowski jest absolwentem kierunku systemy informatyczne i zarządzanie przedsiębiorstwem na Politechnice Warszawskiej. Pasjonuje się wykorzystaniem nowych technologii w mediach. Każdą wolną chwilę spędza grając w golfa. Jeździ też na nartach i uprawia kitesurfing.

Słuchaj podcastu NowyMarketing