Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

10 tysięcy specjalnych bułeczek z okazji zaćmienia Księżyca

10 tysięcy specjalnych bułeczek z okazji zaćmienia Księżyca
Z okazji zaćmienia Księżyca warszawska piekarnia Inter Europol Piekarnia Szwajcarska przygotowała 10 tysięcy specjalnych bułeczek, które będą dodawane gratis do zakupów.
O autorze
1 min czytania 2018-07-27

27 lipca nastąpi najdłuższe od 100 lat zaćmienie Księżyca. To niezwykłe zjawisko astronomiczne będziemy mogli podziwiać przez prawie 2 godziny – by nie zgłodnieć w tym czasie, firma Inter Europol przygotowała 10 tysięcy specjalnych bułeczek „Zaćmienie Księżyca”, które w firmowych sklepach dodawane będą do wszystkich zakupów gratis. Oferta obowiązuje tylko dnia 27 lipca lub do wyczerpania zapasów.

Inter Europol to firma rodzinna z polskim kapitałem, której historia sięga 1989 roku. Początkowo jej działalność ograniczała się do zaopatrywania w świeże wypieki wyłącznie mieszkańców Warszawy i okolic, dziś szczyci się pozycją lidera w produkcji pieczywa w Polsce, a jej wyroby cieszą się ogromnym uznaniem na terenie Unii Europejskiej, a także w wielu krajach na innych kontynentach.

PS

Do zaćmienia Księżyca na Facebooku nawiązały m.in. Jet Line: „Takie rzeczy tylko out of home. Nie przegap!”:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

IKEA:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zakład Mleczarski Lumiko

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

oraz Czaplisko Siedlisko: