27 lipca nastąpi najdłuższe od 100 lat zaćmienie Księżyca. To niezwykłe zjawisko astronomiczne będziemy mogli podziwiać przez prawie 2 godziny – by nie zgłodnieć w tym czasie, firma Inter Europol przygotowała 10 tysięcy specjalnych bułeczek „Zaćmienie Księżyca”, które w firmowych sklepach dodawane będą do wszystkich zakupów gratis. Oferta obowiązuje tylko dnia 27 lipca lub do wyczerpania zapasów.
Inter Europol to firma rodzinna z polskim kapitałem, której historia sięga 1989 roku. Początkowo jej działalność ograniczała się do zaopatrywania w świeże wypieki wyłącznie mieszkańców Warszawy i okolic, dziś szczyci się pozycją lidera w produkcji pieczywa w Polsce, a jej wyroby cieszą się ogromnym uznaniem na terenie Unii Europejskiej, a także w wielu krajach na innych kontynentach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Do zaćmienia Księżyca na Facebooku nawiązały m.in. Jet Line: „Takie rzeczy tylko out of home. Nie przegap!”:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zakład Mleczarski Lumiko
oraz Czaplisko Siedlisko: