Facebook wprowadza nowe rozwiązania reklamowe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Facebook wprowadza nowe rozwiązania reklamowe

Facebook przedstawił trzy nowe rozwiązania reklamowe: grywalne reklamy, optymalizację wskaźnika utrzymania klientów i możliwość ustalenia minimalnej stawki ROAS (zwrotu z nakładów na reklamę), które mają pomóc marketerom gier mobilnych w nawiązaniu kontaktu z najbardziej wartościowymi graczami.

Możliwość wypróbowania gry przed jej zakupem

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konsumenci często chcą przetestować grę jeszcze przed jej zainstalowaniem. Dlatego właśnie 2 sierpnia br. Facebook ogłosił, że wprowadza grywalne reklamy, które pozwalają graczom eksperymentować z grą jeszcze przed dokonaniem zakupu.

Dotarcie do wartościowych graczy

Reklamodawcy specjalizujący się w sektorze gier chcą dotrzeć do osób najbardziej zainteresowanych oferowanymi przez nich aplikacjami. Jest to szczególnie ważne dla twórców gier, których model biznesowy zakłada generowanie przychodów w oparciu o reklamy. Z tego względu Facebook dąży do optymalizacji wskaźnika utrzymania klientów we współpracy z wybranymi reklamodawcami aplikacji i zarazem pomaga im dotrzeć do najbardziej zaangażowanych graczy. Optymalizacja wskaźnika utrzymania klientów pozwala marketerom gier mobilnych na kierowanie reklam do osób, które najprawdopodobniej będą zainteresowane ich produktami, a także na bardziej efektywną monetyzację oferowanych przez nich aplikacji.

Optymalizacja kampanii dla osiągnięcia celów biznesowych

Gracze, którzy dokonują zakupów w aplikacji, są niezwykle wartościowi dla twórców gier. W zeszłym roku Facebook wprowadził optymalizację wartości, aby pomóc reklamodawcom znaleźć graczy, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupów w aplikacji. Teraz wprowadził dodatkowe narzędzie, aby optymalizacja wartości była jeszcze bardziej skuteczna. Reklamodawcy będą mogli ustawić minimalną stawkę ROAS za znalezienie graczy, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupów w aplikacji, a także wyeliminować wydatki związane z nawiązywaniem kontaktu z graczami, którzy są mniej zaangażowani i nie są zainteresowani zakupami.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij