Facebook wprowadza nowe rozwiązania reklamowe

Facebook przedstawił trzy nowe rozwiązania reklamowe: grywalne reklamy, optymalizację wskaźnika utrzymania klientów i możliwość ustalenia minimalnej stawki ROAS (zwrotu z nakładów na reklamę), które mają pomóc marketerom gier mobilnych w nawiązaniu kontaktu z najbardziej wartościowymi graczami.
O autorze
1 min czytania 2018-08-03

Możliwość wypróbowania gry przed jej zakupem

Konsumenci często chcą przetestować grę jeszcze przed jej zainstalowaniem. Dlatego właśnie 2 sierpnia br. Facebook ogłosił, że wprowadza grywalne reklamy, które pozwalają graczom eksperymentować z grą jeszcze przed dokonaniem zakupu.

Dotarcie do wartościowych graczy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklamodawcy specjalizujący się w sektorze gier chcą dotrzeć do osób najbardziej zainteresowanych oferowanymi przez nich aplikacjami. Jest to szczególnie ważne dla twórców gier, których model biznesowy zakłada generowanie przychodów w oparciu o reklamy. Z tego względu Facebook dąży do optymalizacji wskaźnika utrzymania klientów we współpracy z wybranymi reklamodawcami aplikacji i zarazem pomaga im dotrzeć do najbardziej zaangażowanych graczy. Optymalizacja wskaźnika utrzymania klientów pozwala marketerom gier mobilnych na kierowanie reklam do osób, które najprawdopodobniej będą zainteresowane ich produktami, a także na bardziej efektywną monetyzację oferowanych przez nich aplikacji.

Optymalizacja kampanii dla osiągnięcia celów biznesowych

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Gracze, którzy dokonują zakupów w aplikacji, są niezwykle wartościowi dla twórców gier. W zeszłym roku Facebook wprowadził optymalizację wartości, aby pomóc reklamodawcom znaleźć graczy, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupów w aplikacji. Teraz wprowadził dodatkowe narzędzie, aby optymalizacja wartości była jeszcze bardziej skuteczna. Reklamodawcy będą mogli ustawić minimalną stawkę ROAS za znalezienie graczy, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupów w aplikacji, a także wyeliminować wydatki związane z nawiązywaniem kontaktu z graczami, którzy są mniej zaangażowani i nie są zainteresowani zakupami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się