Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Back to the Future – Polacy w obiektywie Iriny Werning pod mecenatem Prudential

Uśmiechnięta piegowata dziewczynka, młoda para, matka trzymająca na kolanach niemowlaka to tylko kilka obrazów ze zdjęć, które Irina Werning przeniesie w teraźniejszość podczas sesji fotograficznej opartej na swoim autorskim projekcie „Back to the Future”.
O autorze
2 min czytania 2013-07-17

fot. Irina Werning

Bierze w niej udział 11 osób z całej Polski oraz znane rodziny: muzyków – Wojciech Waglewski, Fisz i Emade oraz aktorek – Maria Winiarska i Zofia Zborowska. Tych, którzy lepiej czują się w roli fotografa niż modela, Irina Werning zaprasza do wspólnej zabawy. Za najbardziej kreatywne naśladowanie jej stylu, zwycięzcy wezmą udział w autorskich warsztatach fotograficznych, a ich prace pojawią się na ogólnopolskich wystawach, wraz z fotografiami Werning. Mecenasem projektu jest Prudential.

Artystka właśnie rozpoczęła sesje fotograficzne, podczas których pieczołowicie stara się oddać sytuacje z przed lat inscenizując te same pozy modeli, ubrania, scenografię. To również czas, w którym artystka po raz pierwszy spotka się z bohaterami swoich zdjęć.

– Dla mnie spotkania z bohaterami moich fotografii to są bardzo intymne sytuacje, tak samo jak i dla nich. Zawsze pytam ludzi o ich historię, bo to jeden z kluczowych elementów mojej pracy.– komentuje Irina Werning. Zazwyczaj ludzie się śmieją gdy zobaczą efekt końcowy. Na szczęście do tej pory nie trafił się nikt kto by płakał. Zresztą na każdym moim zdjęciu ludzie wyglądają pięknie. Staram się by tak było, bo są oni odważni konfrontując się z czasem jaki upłynął – dodaje artystka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz osób, które zostały wybrane do projektu poprzez udział w konkursie zrealizowanym na platformie facebookowej: www.facebook.com/CzasNaPrzyszlosc do współpracy zostali również zaproszeni znani artyści. Obok Marii Winiarskiej i Zofii Zborowskiej w przedsięwzięciu weźmie udział rodzina Waglewskich – Wojciech, Fisz i Emade, których sesja odbyła się w miniony poniedziałek.

– Początkowo pomysł wzięcia udziału w projekcie Iriny wydał mi się po prostu dobrą zabawą. Jednak moment sesji i efekt końcowy – nasze wspólne, odtworzone po latach zdjęcie – uświadomiły mi, że czas płynie, a nawet biegnie. Moi synowie – przed chwilą dzieciaki – są teraz dorosłymi, niezależnymi, spełnionymi osobami – mówi Wojciech Waglewski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dla fanów fotografii i miłośników projektu Iriny Werning został zaplanowany konkurs, który potrwa do 31 lipca. Nagrodą jest udział w warsztatach prowadzonych przez Irinę Werning, profesjonalny druk wykonanych fotografii oraz miejsce w zbiorowych wystawach prac Werning, które zobaczyć będzie można w sierpniu w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu i Trójmieście. Więcej szczegółów oraz regulamin konkursu można znaleźć na www.facebook.pl/CzaNaPrzyszłość

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Irina Werning przyjechała do Polski na zaproszenie Prudential, brytyjskiej firmy ubezpieczeniowej, która powróciła w lutym na polski rynek po ponad 70 latach nieobecności. Projekt Argentynki jest bliski marce, która w swoich działaniach odwołuje się do idei szybko płynącego czasu, czym próbuje zachęcić Polaków do myślenia o swojej przyszłości finansowej i podjęcia już teraz konkretnych działań.