Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Edyta Kowal nową CMO w Prowly

Edyta Kowal awansuje w zespole marketingowym warszawskiego startupu dla PR-owców – Prowly.
O autorze
1 min czytania 2018-08-07

Edyta Kowal, dotychczasowa content marketing managerka w Prowly, awansowała na stanowisko chief marketing officera. Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Bożka, który odszedł z firmy w maju br., by rozwijać własny biznes. Jako CMO Edyta koordynuje działania marketingowe Prowly w Polsce i na rynkach zagranicznych. Do jej obowiązków należy m.in. budowa strategii marketingowej Prowly, bieżąca optymalizacja ROI, a także zarządzanie i rozwój zespołu.

Edyta do tej pory odpowiadała za strategię content marketingową i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations – Prowly Magazine. Zainicjowała również cykl spotkań branżowych dla praktyków content marketingu – Content Espresso, który prowadzi wspólnie z trzema innymi ekspertkami branżowymi: Magdaleną Urbaniak z Brand24, Anną Mościcką z Whites oraz Małgorzatą Walendziewską z indaHash. Wcześniej redaktor naczelna Proto.pl, portalu branżowego o public relations w Polsce, i PR-owiec wspierający takie marki jak Castrol czy Evenea. Udziela się ekspercko na łamach rodzimych i zagranicznych mediów. Pisze głównie o komunikacji, contencie i social mediach. Po godzinach pilotuje niebieską mazdę MX5.

Do zespołu Prowly Edyta dołączyła we wrześniu 2015 roku.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj