„Radość życia” to dla każdego coś innego – codzienne posiłki w gronie najbliższych, uśmiech dziecka czy pełne przygód podróże i poznawanie świata oraz jego smaków. To także hobby, w które wkładamy całe serce i rozmowy z przyjaciółmi. Chcąc poznać to, co czyni szczęśliwymi swoich klientów – Lidl przygotował konkurs, w którym zachęca ich do dzielenia się swoimi radosnymi chwilami. Zwycięzca wystąpi w spocie, w ramach kolejnej odsłony kampanii Lidla „Więcej na radość z życia” oraz otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. zł.
Aby móc opowiedzieć w reklamie Lidla o swoich szczęśliwych momentach, wystarczy zamieścić na kanale YouTube krótkie 60 sekundowe wideo, w którym uczestnik konkursu zaprezentuje, co sprawia mu największą radość w życiu, a następnie wypełnić formularz na stronie www.casting.lidl.pl. Zgłoszenia można wysyłać od 30 lipca do 9 sierpnia 2018 r.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W okresie od 30 lipca 2018 roku do 10 sierpnia 2018 roku do godziny 23:00 internauci będą mieli możliwość oddawania głosów na przesłane wideo. Z 30 najwyżej ocenionych prac, 23 sierpnia Lidl wyłoni głównego zwycięzcę. Dodatkowo Lidl przygotował 5 nagród pocieszenia w postaci koszy z produktami sieci o wartości 300 zł.
Regulamin dostępny jest na stronie casting.lidl.pl/.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024