Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lidl ruszył z konkursem – do wygrania jest udział w spocie i 10 tys. zł

„Radość z życia” każdy definiuje na swój, indywidualny sposób. Dlatego chcąc poznać szczęśliwe chwile swoich klientów, Lidl przygotował konkurs w którym zachęca do dzielenia się ich radosnymi momentami. Zwycięzca zostanie zaproszony do udziału w spocie oraz otrzyma 10 tys. zł.
O autorze
1 min czytania 2018-08-07

„Radość życia” to dla każdego coś innego – codzienne posiłki w gronie najbliższych, uśmiech dziecka czy pełne przygód podróże i poznawanie świata oraz jego smaków. To także hobby, w które wkładamy całe serce i rozmowy z przyjaciółmi. Chcąc poznać to, co czyni szczęśliwymi swoich klientów – Lidl przygotował konkurs, w którym zachęca ich do dzielenia się swoimi radosnymi chwilami. Zwycięzca wystąpi w spocie, w ramach kolejnej odsłony kampanii Lidla „Więcej na radość z życia” oraz otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. zł.

Aby móc opowiedzieć w reklamie Lidla o swoich szczęśliwych momentach, wystarczy zamieścić na kanale YouTube krótkie 60 sekundowe wideo, w którym uczestnik konkursu zaprezentuje, co sprawia mu największą radość w życiu, a następnie wypełnić formularz na stronie www.casting.lidl.pl. Zgłoszenia można wysyłać od 30 lipca do 9 sierpnia 2018 r.

W okresie od 30 lipca 2018 roku do 10 sierpnia 2018 roku do godziny 23:00 internauci będą mieli możliwość oddawania głosów na przesłane wideo. Z 30 najwyżej ocenionych prac, 23 sierpnia Lidl wyłoni głównego zwycięzcę. Dodatkowo Lidl przygotował 5 nagród pocieszenia w postaci koszy z produktami sieci o wartości 300 zł.

Regulamin dostępny jest na stronie casting.lidl.pl/.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj