Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła wakacyjna kampania Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego

Bałtowski Kompleks Turystyczny wystartował z nową kampanią reklamową przygotowaną przez krakowską agencję reklamową Dziadek do orzechów.
O autorze
1 min czytania 2018-08-09

Bałtowski Kompleks Turystyczny to jeden z największych obiektów rozrywkowych w Polsce. W ofercie skierowanej do najmłodszych znajdziemy m.in. Park Dinozaurów, Park Rozrywki, Zwierzyniec, Ośrodek Jeździecki, Polskę w Miniaturze, Wioskę Czarownic, Prehistoryczne Oceanarium oraz wiele innych, niesamowitych miejsc. Różnorodność obiektów składających się na Bałtowski Kompleks Turystyczny wiąże się z nieskończoną ilością atrakcji, które czekają na odwiedzających. Celem kampanii było zbudowanie świadomości istnienia Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, który oferuje bardzo szerokie spektrum rozrywki.

W ramach kampanii powstał 30-sekundowy spot. Bałtów przedstawiony w spocie to miejsce, w którym spełniają się marzenia. Marzenia o zobaczeniu prehistorycznych dinozaurów, prawdziwych czarownic czy zwierząt z dalekich krain. To marzenia, które są przeznaczone nie tylko dla najmłodszych. Oprócz samego Bałtowa w filmie możemy dostrzec ujęcia z Muzeum Archeologicznego i Rezerwatu „Krzemionki” znajdującego się w miejscowości Sudół.

Koncepcja spotu opiera się na kluczowym założeniu strategii, która ukazuje Bałtowski Kompleks Turystyczny jako miejsce pełne przygód. W filmie występuje czteroosobowa rodzina, która spędza w Bałtowie wyjątkowe chwile. Obrazom towarzyszy nastrojowa muzyka, która buduje wizję miejsca pełnego magii.

Kampania została dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj