Bałtowski Kompleks Turystyczny to jeden z największych obiektów rozrywkowych w Polsce. W ofercie skierowanej do najmłodszych znajdziemy m.in. Park Dinozaurów, Park Rozrywki, Zwierzyniec, Ośrodek Jeździecki, Polskę w Miniaturze, Wioskę Czarownic, Prehistoryczne Oceanarium oraz wiele innych, niesamowitych miejsc. Różnorodność obiektów składających się na Bałtowski Kompleks Turystyczny wiąże się z nieskończoną ilością atrakcji, które czekają na odwiedzających. Celem kampanii było zbudowanie świadomości istnienia Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, który oferuje bardzo szerokie spektrum rozrywki.
W ramach kampanii powstał 30-sekundowy spot. Bałtów przedstawiony w spocie to miejsce, w którym spełniają się marzenia. Marzenia o zobaczeniu prehistorycznych dinozaurów, prawdziwych czarownic czy zwierząt z dalekich krain. To marzenia, które są przeznaczone nie tylko dla najmłodszych. Oprócz samego Bałtowa w filmie możemy dostrzec ujęcia z Muzeum Archeologicznego i Rezerwatu „Krzemionki” znajdującego się w miejscowości Sudół.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Koncepcja spotu opiera się na kluczowym założeniu strategii, która ukazuje Bałtowski Kompleks Turystyczny jako miejsce pełne przygód. W filmie występuje czteroosobowa rodzina, która spędza w Bałtowie wyjątkowe chwile. Obrazom towarzyszy nastrojowa muzyka, która buduje wizję miejsca pełnego magii.
Kampania została dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024