Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#NajlepiejRobićSwoje – ING Bank Śląski promuje aplikację mobilną wśród młodych Polaków

Najlepiej robić swoje! – to myśl przewodnia najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego skierowanej do osób w wieku 18-26 lat. Bank proponuje młodym wsparcie w realizacji ich pasji i aplikację Moje ING mobile z Kontem MOBI.
O autorze
1 min czytania 2018-08-13

Młodzi Polacy mają wiele ekscytujących pasji i niezwykłą potrzebę samorealizacji. Chcą robić rzeczy użyteczne i zdobywać doświadczenia przydatne w przyszłości. Niestety często deklarują, że czują się niezrozumiani – szczególnie przez starsze pokolenia, które wychowały się w innych czasach i nie zawsze potrafią zaakceptować nowe aktywności młodych*. – ING jest bankiem, który wspiera ludzi w samorealizacji i daje narzędzia do podejmowania mądrych decyzji finansowych. Stąd pomysł na kampanię, która zachęca do odwagi w realizacji nawet nietypowych pasji. Wsparciem narzędziowym od ING jest aplikacja mobilna z Kontem MOBI, które jest dopasowane do stylu życia młodych – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Chcemy, aby idea kampanii stała się nośna nie tylko wśród młodych. Liczymy, że zainspiruje starsze pokolenia do otwarcia się na pasje młodzieży, bo to w niej drzemie ogromna twórcza energia naszego kraju. Młodzi bez kompleksów wyznaczają trendy, tworzą nowe zawody i rozwijają cyfrowe kompetencje, tak bardzo potrzebne teraz na rynku pracy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że dla młodych bankowość nie celem samym w sobie. Musi być dopasowana do ich stylu i tempa życia. Młodzi robią wiele rzeczy jednocześnie, nie lubią nudy i kolejek. Dlatego stawiamy na aplikację mobilną i specjalną ofertę konta, które pozwolą młodym bankować w międzyczasie, a energię przeznaczać na realizowanie siebie. – kończy Barbara Pasterczyk.

Młodzi mogą korzystać z funkcji aplikacji Moje ING mobile, które pomogą im w prosty sposób rozliczać się ze znajomymi i kupować w internecie. Dzięki specjalnej klawiaturze Moje ING mobile, płatność w internecie czy przelew na telefon może teraz odbyć się jeszcze szybciej – bez opuszczania przeglądarki lub komunikatora. Mogą też kupować doładowania multimediów w aplikacji – wygodnie, bo bez podpinania karty do usługi abonamentowej. Bank rozszerzył też swoją ofertę kont osobistych o konto Mobi dla klientów do 26 roku życia. Wyróżnia je brak opłat za użytkowanie karty (bez warunków) oraz nielimitowana liczba wypłat z obcych bankomatów przy użyciu kodów BLIK.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

*Źródło: raporty z badań wykonanych na zlecenie ING Banku Śląskiego: ING LEON – GenereationY Banking Audit, Y&Lovers, marzec 2018 oraz „Młodzi inaczej – raport kulturowy, Królicza Nora, marzec 2018 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing