Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Carlsberg Polska wprowadza na rynek piwo bezalkoholowe Birell

Birell – piwo bezalkoholowe o właściwościach izotonicznych jest już dostępne w wybranych sieciach sklepów w Polsce. Birell to propozycja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, uprawiających sport i szukających orzeźwienia w trakcie i po wysiłku fizycznym.
O autorze
0 min czytania 2018-08-16

BIRELL to odpowiedź na wyraźny trend konsumencki – rosnąca popularność piw bezalkoholowych. Zmiany kulturowe, obserwowane szczególnie w młodym pokoleniu, aktywny tryb życia, odpowiedzialne podejście do konsumpcji alkoholu, w sytuacjach takich jak np. uprawianie sportu, sprzyjają dynamicznemu wzrostowi kategorii piw bezalkoholowych.

Wprowadzenie marki na rynek wspiera kampania promocyjna – spoty TV marki Birell są prezentowane w głównych kanałach telewizji ogólnopolskiej i tematycznych. Działania reklamowe obejmują również nośniki OOH i mobile, aktywność w mediach społecznościowych oraz VOD. Kreacją spotu globalnie zajęła się agencja Noble Graphics, zaś planowanie oraz realizację działań reklamowych powierzono domowi mediowemu Initiative.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj