9 najlepszych aplikacji dla marketingowców

9 najlepszych aplikacji dla marketingowców

Monitoring marki, opracowywanie strategii i kontakt z klientem to tylko niektóre z zadań, w których pomogą aplikacje mobilne. Oto 9 pozycji, które usprawnią pracę marketera.

Buffer

Napisanie postu na FB? Nic trudnego. Publikacja tego samego postu w kilku serwisach? Tu sprawa się komplikuje. A jeśli powtarza się to codziennie – sam najlepiej wiesz, ile problemów może generować. W ich rozwiązaniu pomoże Buffer – aplikacja do automatyzacji publikacji postów w social media. Obsługuje FB, TT, Instagram, G+, Pinterest i LinkedIn. Dostępna na smartfony z iOS i Androidem, a także jako rozszerzenie do przeglądarki.

Quora

To serwis, w którym każdy może zadać pytanie i na nie odpowiedzieć. Większość z nich dotyczy tematyki start-upów i promocji, co czyni z Quory ciągle rozszerzane źródło wiedzy dla marketerów – nie tylko tych działających w branży technologicznej. Otwartość serwisu i różnorodność tematów sprawia, że dzięki niemu dowiesz się, jakie problemy mają twoi klienci i przygotujesz content, który pomoże im je rozwiązań. Aplikacja do korzystania z Quory dostępna jest w Google Play i App Store.

Over

Obraz jest przez nasz mózg przyswajany aż 60 tysięcy razy szybciej niż tekst. Jeśli chodzi o przyciągnięcie uwagi użytkowników social media, naprawdę dobre efekty daje jednak dopiero połączenie grafiki i przekazu tekstowego. Pomoże w tym Over – aplikacja, dzięki której szybko i łatwo naniesiesz napis na wybrany napis, tworząc angażujące, zajawkowe obrazy do SM. Over oferuje opcję prostego formatowania i wyboru czcionki ze stale poszerzanej bazy. Apka dostępna jest w App Store.

Google Primer

To idealny sposób na to, by podnosić swoje marketingowe umiejętności, nie poświęcając całych dni na szkolenia. Primer to aplikacja na iPhone’y i urządzenia z Androidem, oferująca krótkie, kilkuminutowe lekcje autorstwa wybranych przez Google specjalistów. Dotyczą między innymi przygotowywania treści, analizy statystyk, opracowania strategii czy brandingu.

Sprout Social

Kolejne, po Buffer, narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Od pierwszej pozycji z naszej listy odróżnia się większą funkcjonalnością. Pozwala połączyć ze sobą kilka serwisów, by tworzyć dla nich wspólne statystyki, kierować wiadomości z różnych platform do jednej skrzynki odbiorczej i, co najważniejsze, monitorować to, co o marce pisze się w social media.

Mention

Ostatnią funkcję oferuje też inna aplikacja na Android oraz iOS – Mention. Zasługuje ona na osobny akapit z jednego względu – apka pozwala na śledzenie nie tylko mediów społecznościowych. Mention generuje raporty o wzmiankach na temat marki pojawiających się w wybranych SM, blogach, na forach i wszystkich innych stronach, a następnie przedstawia je w formie przejrzystej listy. Dzięki temu bez wysiłku dowiesz się, co w marce lub jej wizerunku jest dobre, a nad czym trzeba jeszcze popracować.

Snapseed

Bez dobrego grafika trudno o angażującą treść w social media. Jeśli jednak zdjęcie nie wymaga skomplikowanej obróbki, nie musisz angażować specjalisty, do jego edycji korzystając z aplikacji takich jak Snapseed. To prawdziwy kombajn zawierający zarówno proste, jak i zaawansowane narzędzia do obróbki grafik – w tym zdjęć RAW. Dystrybuowana przez Google, dostępna na Android i iOS.

Linktree

Instagram pozwala na dodanie jednego linku na każdy profil. Jak ominąć to ograniczenie? Używając Linktree – narzędzie do optymalizacji ruchu pochodzącego z Instagrama. Na twoim profilu zostanie wyświetlony jeden, krótki link, po który przekieruje użytkownika na stronę z wieloma odnośnikami, które możesz dowolnie konfigurować.

Grammarly Keyboard

Nikt z nas nie jest w stanie uniknąć popełniania błędów. Na to jednak, by znalazły się one w social media czy na blogu nie może pozwolić sobie żadna marka – nawet ta najbardziej wyluzowana. Grammarly Keyboard ułatwi ci pisanie postów bez obaw o to, że będą one niepoprawne językowo, na bieżąco poprawiając literówki oraz błędy ortograficzne czy interpunkcyjne. Z punktu widzenia polskiego marketera ma jednak pewną wadę. Sprawdza się przy kampaniach anglojęzycznych, ale na polską wersję musimy jeszcze poczekać. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij