Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Facebook Watch dostępny globalnie

Facebook udostępnił platformę Facebook Watch na całym świecie. Użytkownicy mogą na niej znaleźć w jednym miejscu treści swoich ulubionych twórców, a jednocześnie dyskutować o nich z przyjaciółmi, innymi fanami czy z samymi twórcami.
O autorze
1 min czytania 2018-08-30

Facebook Watch, która została uruchomiona rok temu w Stanach Zjednoczonych, każdego miesiąca przyciąga tam ponad 50 milionów użytkowników oglądających treści na platformie przynajmniej przez minutę, a całkowity czas, jaki spędzają oni na jej oglądaniu, wzrósł 14 razy od początku 2018 roku.

Platforma Watch to m.in.:

  • Miejsce odkrywania treści, gdzie znajdziemy najnowsze wideo o szerokiej tematyce: rozrywkowej, sportowej, newsowej i wiele więcej. Wszystkie w ramach spersonalizowanych Aktualności Watch.
  • Centrum spotkań z najbardziej cenionymi przez nas twórcami i wydawcami. Na górze Aktualności znalazła się lista Obserwowane programy z materiałami pochodzącymi ze stron, które lubimy. Sekcja ta może być dowolnie modyfikowana, aby dobierać programy tak, by najlepiej wpisywały się w nasze oczekiwania.
  • Miejsce przechowywania klipów, których nie mieliśmy czasu obejrzeć, a chcielibyśmy je odłożyć na później.
  • Wideo, w którym możesz uczestniczyć – to nowy format odbierania treści wideo, który umożliwia ludziom wpływanie na ich kierunek. Wkrótce w zakładce Watch pojawią się nowe pozycje, takie jak Watch Parties, Premiery oraz formaty skupione na angażowaniu widowni. Łatwiejsze będzie również oglądanie ważnych wydarzeń transmitowanych na żywo.

Globalne uruchomienie platformy Watch to również nowe możliwości dla twórców i wydawców. W tym celu Facebook rozszerza swój program Ad Breaks, dzięki któremu twórcy mogą zarabiać na swoich wideo, a ponadto w ramach Media Blog prezentuje najlepsze praktyki i narzędzia, które mogą im w tym pomóc.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj