Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwsza konferencja z cyklu „Obszary reklamy” już w październiku

W październiku br. roku odbędzie się pierwsza konferencja z cyklu „Obszary reklamy", która skoncentrowana będzie na zjawisku tabu w reklamie.
O autorze
1 min czytania 2018-08-31

Konferencja Naukowa Obszary Reklamy. Edycja I. Tabu ma pozwolić na szeroką refleksję dotyczącą tego, co jest akceptowane w odniesieniu do komunikatów reklamowych (komercyjnych, społecznych, politycznych), a co normy te przekracza, wywołując społeczny sprzeciw, czasem oburzenie. Konferencja będzie też szansą na zastanowienie się nad tym, co zyskują nadawcy, naruszając swoimi reklamami powszechnie przyjęte normy społeczne, a co tracą lub stracić mogą. I jak z takimi sytuacjami sobie radzą.

Konferencja skierowana jest do przedstawicieli różnych dziedzin naukowych (antropologów, kulturoznawców, etnologów, medioznawców, socjologów, językoznawców), a także praktyków w zakresie szeroko pojętej komunikacji społecznej.

Spotkanie odbędzie się 22 października br. w Koszalinie w budynku Politechniki Koszalińskiej (sala 13b) przy ul. Kwiatkowskiego 6e. Udział w nim jest bezpłatny.

Tytuły wystąpień (czas wystąpienia do 20 minut) wraz z abstraktami (objętość abstraktu: do 800 znaków ze spacjami) oraz informacją odnośnie akredytacji prosimy nadsyłać w pliku programu Word do 7.09.2018 roku na adres mailowy: [email protected] .

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Informacje o zakwalifikowaniu wystąpień wraz ze szczegółowym planem konferencji zostaną przesłane do 14.09.2018 roku.

Organizatorem konferencji jest Studenckie Koło Naukowe „Badamy Reklamy” (Wydział Humanistyczny Politechniki Koszalińskiej), Katedra Komunikacji Społecznej i Dziennikarstwa Wydziału Humanistycznego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizator nie zapewnia noclegu oraz nie zwraca kosztów dojazdów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji o konferencji dostępnych jest na stronie wydarzenia na Facebooku: www.facebook.com/events/423504408168447