Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Socializer dla AVON na 14 rynkach

Na potrzeby kampanii wprowadzającej nowy produkt w ofercie AVON - tusz do rzęs Mega Effects - agencja Socializer przygotowała aplikację promocyjną o nazwie „AVON - Secret Thing”.
O autorze
1 min czytania 2013-07-23

Aplikacja uruchomiona została na fanpage’ach AVON na Facebooku aż w 13 krajach. W Polsce akcja wystartuje 25 lipca br. Przez pierwsze 10 dni skorzystało z niej łącznie ponad 63 tys. użytkowników.

Aplikacja „AVON – Secret Thing” dostępna będzie łącznie na 14 rynkach – w Bułgarii, Macedonii, Serbii, Chorwacji, Albanii, Finlandii, Rumunii, Czarnogórze, Mołdawii, Estonii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie. 25 lipca zostanie uruchomiona również w Polsce.

W ramach kampanii wprowadzającej tusz do rzęs Mega Effects by AVON agencja Socializer przygotowała koncepcję aplikacji na Facebooka i wdrożyła ją na poszczególnych rynkach. Zajmuje się również bieżącą obsługą kampanii.

Celem aplikacji „Avon – Secret Thing” jest nie tylko promocja nowego tuszu do rzęs Mega Effects by AVON, ale także zaznajomienie konsumentów z nietypowym i charakterystycznym kształtem tego nowego tuszu do rzęs. W ramach aplikacji użytkownik ma za zadanie odnalezienie tuszu wśród innych przedmiotów schowanych w torebce. W torebce znajdują się przedmioty codziennego użytku takie, jak lusterko czy szczotka. Użytkownik natknie się również na rzeczy, które przypominają kształtem tusz, czyli np. pendrive, marker, odtwarzacz mp3. Aby zakończyć zadanie, osoba biorąca udział w konkursie musi włożyć tusz z powrotem do torebki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na większości rynków aplikacja dostępna jest przez 21 dni. Każdego dnia określona liczba użytkowników wygrywa promowany tusz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dotychczasowe efekty kampanii są bardzo pozytywne – w przeciągu pierwszych 10 dni od uruchomienia z skorzystało z niej łącznie ponad 63 tysięcy użytkowników.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za projekt po stronie klienta odpowiada Dorota Kulbaka, digital activation specialist, a z ramienia agencji Socializer Anna Zielińska, new business director, Maciej Dutkowski, senior creative manager oraz Tomasz Milewski, account manager.