Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zmiana nazwy Banku Zachodniego WBK SA na Santander Bank Polska – startuje kampania rebrandingowa

7 września 2018 r., do Krajowego Rejestru Sądowego została wpisana nowa nazwa banku – Santander Bank Polska S.A. Wraz ze zmianą nazwy do Warszawy została przeniesiona również siedziba rejestrowa spółki.
O autorze
0 min czytania 2018-09-07

Rejestracja w KRS finalizuje formalny etap zmiany nazwy, zapowiedziany przez bank już w kwietniu br. Bank kolejno uzyskiwał potrzebne do zmiany akceptacje, Komisji Nadzoru Finansowego oraz Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy, które w maju br. przyjęło uchwałę w tej sprawie.

Oficjalny start kampanii rebrandingowej bank zapowiada na wieczór 7 września. Pierwsze spoty będzie można zobaczyć po 18:30 na antenach TVP2 i TVN. W poniedziałek 10 września bank przedstawi szczegóły zmiany marki.

Santander Bank Polska podkreśla, że zmiana nazwy, logo oraz siedziby nie wymaga od klientów podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań. Wszystkie umowy pozostają w mocy, bez konieczności podpisywania dodatkowych aneksów. Nie zmieniają się również numery rachunków bankowych, terminy ważności kart, numery PIN czy hasła do usług bankowości internetowej i mobilnej.

Koszty rebrandingu szacuje się na 60-70 mln zł. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj