Rejestracja w KRS finalizuje formalny etap zmiany nazwy, zapowiedziany przez bank już w kwietniu br. Bank kolejno uzyskiwał potrzebne do zmiany akceptacje, Komisji Nadzoru Finansowego oraz Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy, które w maju br. przyjęło uchwałę w tej sprawie.
Oficjalny start kampanii rebrandingowej bank zapowiada na wieczór 7 września. Pierwsze spoty będzie można zobaczyć po 18:30 na antenach TVP2 i TVN. W poniedziałek 10 września bank przedstawi szczegóły zmiany marki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Santander Bank Polska podkreśla, że zmiana nazwy, logo oraz siedziby nie wymaga od klientów podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań. Wszystkie umowy pozostają w mocy, bez konieczności podpisywania dodatkowych aneksów. Nie zmieniają się również numery rachunków bankowych, terminy ważności kart, numery PIN czy hasła do usług bankowości internetowej i mobilnej.
Koszty rebrandingu szacuje się na 60-70 mln zł.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024