Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Legendarne Abbey Road Studios pojawi się na Mobiconf 2018 już 4 października

Znakomita informacja dla miłośników muzyki i design. Hash Riaz z Abbey Road Red, działu innowacji The Studios, opowie o user-driven design na przykładzie Topline. Aplikacji mobilnej stworzonej przez muzyków dla muzyków, która miała także swoje 5 minut na tegorocznej konferencji Google I/O!
O autorze
1 min czytania 2018-09-13

Abbey Road Studios od 1931 roku jest liderem twórczości muzycznej i pionierskich osiągnięć w dziedzinie technologii audio. Pierwsze na świecie specjalnie zaprojektowane studio nagraniowe Abbey Road jest oczywiście synonimem The Beatles, ale jego niezrównana historia obejmuje wynalazek stereo, niezliczone nagrania punktowe i tworzenie muzyki do znanych produkcji filmowych: „Indiana Jones: Poszukiwacze Zaginionej Arki”, Trylogia „Władca Pierścieni”, seria „Harry Potter”, „Gravity” czy „Czarna Pantera”.

Abbey Road Red, oparte na ponad 86-letnim doświadczeniu innowacji technologicznych w dziedzinie audio, jest otwartym działem innowacji, którego celem jest wspieranie wysiłków najzdolniejszych przedsiębiorców branży muzycznej, naukowców i programistów. Program inkubacji Abbey Road Red jest pierwszym programem tego rodzaju w Europie – wspierającym najbardziej obiecujące startupy w branży muzycznej. Red buduje obecnie działalność badawczo-rozwojową, tworząc demo, warsztaty i prototypy dla muzyków, w tym Topline – mini-studia nagraniowego dla autorów piosenek. Zanim Miquido stworzyło aplikację, Red ściśle współpracował z młodymi autorami piosenek, producentami z całego Londynu, aby zrozumieć ich kreatywne potrzeby.

Podczas tego wykładu Hash podejmie próbę omówienia zasad projektowania opartego idei user-driven oraz w jaki sposób potencjalni użytkownicy mogą pomóc w ukształtowaniu aplikacji mobilnej.

Zdobyte doświadczenie w branży muzycznej, Hash wykorzystuje do pracy z oprogramowaniem i sprzętem audio. Po ukończeniu studiów licencjackich w dziedzinie technologii muzycznych, rozpoczął pracę jako niezależny inżynier dźwięku, wykładowca, kurator wydarzeń BrownBear. Na Uniwersytecie w Yorku, pod okiem dr. Gavina Kearneya studiował Spatial Audio i programowanie audio.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hash współpracuje również z Abbey Road Spatial Audio Forum, które zostało stworzone przez Mireka Stilesa, szefa działu produktów audio w The Studio. Prowadzą badania nad korzyściami ze Spatial Audio dla tworzenia, przechwytywania i odtwarzania treści muzycznych. Rezultaty pracy zespołu nad wielokanałowymi matrycami mikrofonowymi do nagrywania muzyki popularnej zostały zaprezentowane na 143. zjeździe Audio Engineering Society w Nowym Jorku.

Jak kupić bilet na Mobiconf?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To proste. Odwiedź stronę: 2018.mobiconf.org/register-now/ i postępuj zgodnie z prostym formularzem. Pamiętaj, że rejestracja jest otwarta tylko do 18 września 2018 roku!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.