30-sekundowy film reklamowy „Zdrowa Półka” objaśnia, że dzięki Gwarancji Najniższej Ceny na ponad 1500 produktów każdy będzie mógł zdrowo się odżywiać. Oferta Zdrowej Półki to nie tylko modne produkty bezglutenowe czy wegańskie, lecz także takie, dzięki którym można przygotować zwykłe śniadanie, obiad lub kolację – jaja z wolnego biegu, nabiał, makarony, biodesery i soki. Asortyment produktów dostępnych na Zdrowej Półce, za które w Carrefour zapłacimy najmniej, wciąż się poszerza.
Pełna lista działań zaliczanych do programu Act For Food znajduje się na stronie www.carrefour.pl, a kolejne lokalne ACTy zachęcające konsumentów do tego, by jeść lepiej każdego dnia, zostaną zaprezentowane w następnych spotach telewizyjnych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Emisja filmu reklamowego rozpoczęła się 16 września 2018 roku.
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS oprócz filmu reklamowego „Zdrowa Półka” oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała działania w social mediach wspierające kampanię, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz content do zakładki „Nasze działania” na actforfood.carrefour.pl.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są Arena Media i K2 Media.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing