Emmy Awards 2018 – nagroda za najlepszą reklamę dla spotu The Talk P&G

Emmy Awards 2018 – nagroda za najlepszą reklamę dla spotu The Talk P&G

Spot „The Talk” przygotowany dla firmy P&G otrzymał w tegorocznej edycji Emmy Awards nagrodę dla najlepszej reklamy. Pokonał tym samym reklamy Apple’a oraz Amazona.

17 września 2018 roku w Los Angeles odbyła się 70. jubileuszowa ceremonia wręczenia Emmy Awards, często określana mianem „telewizyjnych Oscarów”. Nagrodzeni zostali m.in. „Gra o tron” z nagrodą dla najlepszego serialu dramatycznego czy Claire Foy ze statuetką dla najlepszej aktorki w serialu dramatycznym (The Crown). Z kolei nagroda dla najlepszego miniserialu poszła w ręce twórców „American Horror Story: Zabójstwo Versace”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kategorii najlepsza reklama statuetkę zdobył poruszający, dwuminutowy film „The Talk”, w którym czarnoskórzy rodzice rozmawiają ze swoimi dziećmi o rasizmie. Kreacja została przygotowana przez amerykańską agencję BBDO New York dla firmy P&G. Spot zdobył także nagrodę Grand Prix w kategorii Corporate Social Responsibility (CSR) podczas tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions.

Pozostałe spoty nominowane w kategorii „Outstanding Commercial 2018”

Amazon: Alexa Loses Her Voice (Amazon D1/Lucky Generals)

Apple: Earth – Spot On iPhone (TBWA/Media Arts Lab)

Monica Lewinsky/Anti-Bullying: In Real Life (BBDO New York)

 Tide: It’s A Tide Ad (Saatchi & Saatchi NY)

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij