Pierwsza w Polsce kampania remarketingowa w modelu RTB na YouTube

Amnet Polska wystartował z pierwszą w Polsce kampanią reklamową na platformie DSP DoubleClick z placementami wideo na YouTube, w modelu RTB (Real-Time Bidding). Kampania została przygotowana na zlecenie General Motors Poland właściciela marki Opel.
O autorze
1 min czytania 2013-07-26

Celem kampanii jest zwiększenie zainteresowania potencjalnych nabywców

Oplem Corsą Active w promocyjnej ofercie Opel Kredyt 4×25%. Jednym z elementów kampanii jest dedykowany 30 sekundowy spot wideo. Zostanie on wyemitowany wyselekcjonowanym użytkownikom, którzy znajdują się w grupie docelowej i byli w interakcji z serwisami www modelu Corsa Active. Youtube i spoty wideo pomagają zwiększyć liczbę konwersji i efektywność zgodnie z założonymi KPI.

Połączenie reklamy wideo w internecie z nowymi możliwościami docierania do grup docelowych i targetowania powoduje, że jest ona coraz chętniej stosowana przez branże, które historycznie większość budżetów reklamowych kierowały do telewizji. – mówi Paweł Laskowski, Managing Director AMNET Polska – Jest obecnie coraz częściej wykorzystywana przez reklamodawców, na co wskazuje już 65%* wzrost wydatków na ten typ reklamy w 2012 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sukces wideo w internecie związany jest ze zmianą sposobu konsumpcji treści. Dziś widz nie tylko wybiera to, co chce obejrzeć, ale także kiedy i na jakim urządzeniu. Coraz bardziej popularne stają się dedykowane treści wideo tworzone na potrzeby internetu, z których chętnie korzystają dzisiejsi konsumenci.

RTB to nowy sposób zakupu wideo na YouTube, serwisie, który odwiedza miesięcznie ponad 14 mln użytkowników w Polsce i miliard na całym świecie. – komentuje Piotr Marzec, Sales Manager odpowiedzialny za DoubleClick w ramach Google. Cieszę się, że za sprawą AMNET, marka Opel, jako pierwsza w Polsce emituje kampanię reklamową wideo w modelu RTB. Jestem pewien, że zachęci to kolejnych reklamodawców do skorzystania z takiego modelu reklamy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania potrwa do 16 sierpnia bieżącego roku, a jej efektywność będzie oceniana / badana w skali miesiąc do miesiąca.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się