Promocja Newsroomu, najnowszej produkcji HBO w mobile’u

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Promocja Newsroomu, najnowszej produkcji HBO w mobile’u

W kampanii promującej serial Newsroom, najnowszą produkcję HBO, marketer wykorzystał niestandardową kreację w mobilnej wersji portalu Onet.

Za pomocą bannera Rich Media, emitowanego w sekcji Wiadomości portalu, użytkownicy mogli na ekranach swoich smartfonów obejrzeć zwiastun serialu, przejrzeć galerię zdjęć i zapoznać się z informacjami o produkcji. Banner pozwalał także przejść na stronę HBO na Facebooku oraz do marketu, z którego można było pobrać bezpłatną aplikację HBO GO, umożliwiającą obejrzenie odkodowanego premierowego odcinka serialu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- W HBO stawiamy na innowacyjne rozwiązania i dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię mobilną opartą o kreację rich mediową. Wierzymy, że dzięki temu uda nam się jeszcze bardziej zainteresować użytkowników fabułą serialu. Obecnie coraz częściej treści wideo konsumowane są na urządzeniach przenośnych. Wydawcy powinni iść z duchem czasu i zapewniać użytkownikom dostęp do ich ulubionych produkcji również na telefonach i tabletach. Jedną z funkcjonalności naszej kreacji jest przekierowanie bezpośrednio do marketu, w którym użytkownik może pobrać aplikację HBO GO i od razu obejrzeć premierowy odcinek serialu Newsroom, gdziekolwiek się znajduje – powiedział Ireneusz Olczak, Online Manager w HBO Polska.

Możliwości bannera Rich Media prezentuje wideo: 

Kampanię zaplanowała i zrealizowała agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Digital) we współpracy z biurem reklamy Onet.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij