By zachęcić studentów do wykupywania opcji Spotify Premium, platforma wprowadziła program nagród. Za samo zasubskrybowanie opcji premium, studenci otrzymują jeden „kupon”. Za zaproszenie znajomych do subskrypcji – dwa. Każdy kupon można wymienić potem na jakiś produkt ze sklepu Spotify – np. na kilogramowy słoik Nutelli ;). Niestety program dostępny jest tylko do australijskich studentów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
źródło: www.spotifystudentpremiumstore.com/home
Spotify już nie raz nas zaskoczyło. Marka połączyła siły z niemieckim schroniskiem i agencją Silverplan, wpadając na świetny pomysł, w którym właściciele psów szukają idealnego zwierzaka na podstawie gustu muzycznego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
A tu kolejny przykład ciekawej akcji Spotify. Firma z billboardów zwraca się bezpośrednio do swoich użytkowników, komentując ich najdziwniejsze zachowania w ramach korzystania z serwisu w 2016.
PS3
Aby działania lojalnościowe były skuteczne, muszą być przemyślane, spójne ze strategią danej firmy i konsekwentnie realizowane. I choć w teorii wydaje się to proste, w praktyce przedsiębiorcy często wpadają w pułapkę pochopnie podejmowanych decyzji, albo błędnego wyobrażenia o potrzebach swojej grupy docelowej. Co jeszcze utrudnia skuteczną realizację programów lojalnościowych?