Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Spotify dla studentów – kilogramowy słoik Nutelli za subskrypcję opcji premium

Spotify dla studentów – kilogramowy słoik Nutelli za subskrypcję opcji premium
Czego potrzebują studenci? Nutelli! Spotify dla studentów przekonuje do subskrypcji opcji premium, oferując niezbędne każdemu studentowi rzeczy, np. kilogramowy słój Nutelli.
O autorze
1 min czytania 2018-10-03

By zachęcić studentów do wykupywania opcji Spotify Premium, platforma wprowadziła program nagród. Za samo zasubskrybowanie opcji premium, studenci otrzymują jeden  „kupon”. Za zaproszenie znajomych do subskrypcji – dwa. Każdy kupon można wymienić potem na jakiś produkt ze sklepu Spotify – np. na kilogramowy słoik Nutelli ;). Niestety program dostępny jest tylko do australijskich studentów. 

źródło: www.spotifystudentpremiumstore.com/home

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Spotify już nie raz nas zaskoczyło. Marka połączyła siły z niemieckim schroniskiem i agencją Silverplan, wpadając na świetny pomysł, w którym właściciele psów szukają idealnego zwierzaka na podstawie gustu muzycznego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A tu kolejny przykład ciekawej akcji Spotify. Firma z billboardów zwraca się bezpośrednio do swoich użytkowników, komentując ich najdziwniejsze zachowania w ramach korzystania z serwisu w 2016.

PS3

Aby działania lojalnościowe były skuteczne, muszą być przemyślane, spójne ze strategią danej firmy i konsekwentnie realizowane. I choć w teorii wydaje się to proste, w praktyce przedsiębiorcy często wpadają w pułapkę pochopnie podejmowanych decyzji, albo błędnego wyobrażenia o potrzebach swojej grupy docelowej. Co jeszcze utrudnia skuteczną realizację programów lojalnościowych?