Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Suszonki miesiąca: top 21 kreacji września 2018

Suszonki miesiąca: top 21 kreacji września 2018
Codziennie przedstawiamy ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dla przypomnienia i nutki inspiracji, przygotowaliśmy przegląd najpopularniejszych kreacji, które obiegły Internet we wrześniu.
O autorze
3 min czytania 2018-10-05

#1 Snickers: Rap Battle

Snickers po raz kolejny udowodnił, że gdy jesteśmy głodni, nie jesteśmy sobą. Marka zaprezentowała to na przykładzie spotu, w którym światowej sławy piosenkarz Elton John oraz młodzi przedstawiciele brytyjskiej hip-hopowej sceny muzycznej, tacy jak Boogie, Monique Lawz czy Femi Nylander, biorą udział we freestyle’owej potyczce.

#2 IKEA: 4 Degrees

4 stopnie to z pozoru tak niewiele, a jednak tak dużo. IKEA w eksperymencie przeprowadzonym w jednym ze swoich sklepów pokazuje, jak uciążliwe mogą być zmiany klimatu, jeśli nie podejmiemy żadnych działań zapobiegawczych.

#3 ViperPrint: #drukobietnic

2000+ na drugą żonę, kosmodrom na Miejskiej, zmniejszenie ceny za alkohol – na słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawiły się plakaty wyborcze z obietnicami bez pokrycia składanymi przez Janusza Nosacza, Mirosława Pierdasa i Wacława Boskiego. Za pomocą takich ogłoszeń drukarnia ViperPrint pokazuje, że kwestia #drukuobietnic bez pokrycia dotyczy kandydatów ze wszystkich stron świata polityki i że w ramach swoich usług wydrukuje wszystkie obietnice.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#4 G2A Marketplace: Ogłoszenie o pracę

Nudne, suche ogłoszenia o pracę powoli przechodzą do lamusa, czego przykładem jest akcja rekrutacyjna G2A Marketplace, w ramach której poszukiwany jest „Dyrektor Internetów i Janusz Tracz non-bullshit marketingu”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#5 W.A.B: akcja promocyjna bestsellera „Naturalista”

Z okazji premiery bestsellera „Naturalista”, wydawnictwo W.A.B przygotowało niestandardową akcję promocyjną. Egzemplarze książki zostały ukryte w lasach m.in. w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze. Każda osoba, która odnalazła specjalnie oznaczony egzemplarz „Naturalisty”, otrzymała od W.A.B. roczny zapas wszystkich kryminałów i thrillerów, jakie ukażą się w 2019 roku nakładem wydawnictwa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#6 IKEA: Lamp 2

Tak łatwo pozbyć się starej rzeczy, która nam się już nie podoba. IKEA w kontynuacji kultowej reklamy sprzed 16 lat o lampie pokazuje, że taki przedmiot może zyskać nowe życie u kogoś innego w domu.

#7 Xiaomi: Adopcja nosacza sundajskiego

Nosacz sundajski znany z memów o „polskich Januszach” został zaadoptowany przez polski oddział Xiaomi. Z pozoru to działanie podszyte humorem, w efekcie pomoc zagrożonemu gatunkowi.

#8 Domino’s Pizza: Pizza za tatuaż

Rosyjski oddział Domino’s Pizza pod koniec sierpnia rozpoczął akcję, w której za zrobienie tatuażu z logo marki oferował klientom sto sztuk pizzy rocznie przez sto lat.

#9 British Airways/Heathrow Airport: Boheman Rhapsody

Z okazji przypadających 5 września 72. urodzin zmarłego już wokalisty kultowego zespołu Queen Freddiego Mercury’ego, linie lotnicze British Airways oraz lotnisko Heathrow postanowiły złożyć mu hołd. Pracownicy lotniska odpowiedzialni za bagaże wystąpili w spocie, w którym wykonują specjalnie ułożoną choreografię do piosenki „I Want To Break Free”.

#10 Dobrekonsultacje.pl: Parodia

Podczas jubileuszowej 10 edycji kultowej w branży internetowej konferencji InternetBeta, Marcin Majzner zaprezentował spoty, w których parodiuje Rahima Blaka, Michała Sadowskiego i samego siebie. Tym sposobem promuje #dobrekonsultacje i zachęca do skorzystania ze swoich usług.



#11 Devil Energy Drink: Zbiórka środków na pokrycie kary sądowej

Producent napoju energetycznego Devil Energy Drink wyrokiem Sądu Okręgowego w Legnicy z sierpnia br. musi przeprosić za swoją kontrowersyjną reklamę oraz zapłacić 60 000 zł na rzecz fundacji „Dla Polonii”, zajmującej się polskimi uczniami ze Wschodu. W celu zebrania środków na pokrycie kary producent napoju, firma Waterius rozpoczęła sprzedaż plakatów, na których widnieje kontrowersyjna kreacja.

#12 Traffic Design: 7 nowych realizacji artystycznych w Gdyni

Modernizacja fasadowa, odnowienie szyldu baru mlecznego i kratek wentylacyjnych – podczas tegorocznej edycji festiwalu Biennale Sztuki Miejskiej w przestrzeni miejskiej Gdyni powstały nowe użyteczne realizacje artystyczne.

#13 Medicine: Street Art

Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.

#14 Mastercard & Dentsu Aegis Network Polska: Pol’and’Rock Festival

Mastercard we współpracy z Dentsu Aegis Network i Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wykorzystał innowacyjne technologie transmisji dźwięku podczas tegorocznego Pol’and’Rock Festival. Dzięki marce Mastercard niesłyszący po raz pierwszy mogli doświadczyć koncertu na żywo jak nigdy dotąd.

#15 IKEA: What If

Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.

#16 Gdański Ogród Zoologiczny: #Olejolej

#Olejolej to hasło akcji oliwskiego ZOO „Ocalmy Orangutany”, której celem jest walka o życie tych zwierząt. Pozornie wygląda jak zwykła kampania, lecz obrazy uświetniające ją namalowała samica orangutana, przebywająca w trójmiejskim Ogrodzie Zoologicznym.

#17 WoshWosh: Przynieś buty dla bezdomnego

Salon WoshWosh przygotował akcję „Przynieś buty dla bezdomnego”, w ramach której zachęcał do oddawania nienoszonych już butów, by po lekkiej renowacji przekazać je osobom potrzebującym.

#18 KFC: Odpowiedź na obietnicę wyborczą

KFC w żartobliwy sposób odpowiedziało na post wyborczy zamieszczony przez jednego z kandydatów na burmistrza. Sieć fast-foodów zapowiedziała, że jeżeli Colonel Sanders zostanie burmistrzem to wróci Wtorkowy Kubełek.

#19 Piątnica: Skąd brać ENERGIĘ?

Marka Piątnica zaprosiła na Podlasie jednego z najbardziej znanych polskich youtuberów – Krzysztofa Gonciarza. Odwiedził on m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem i trenował do maratonu, a także znalazł chwilę, by spotkać się z fanami przy fabryce OSM Piątnica.

#20 Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi: Zapal czerwoną lampkę

9 września obchodzony był światowy dzień FASD. W związku z tym Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi przygotowało akcję „Zapal czerwoną lampkę”, która miała za zadanie edukować społeczeństwo na temat zaburzeń u dziecka związanych z piciem alkoholu podczas ciąży.

#21

W ramach akcji :DobryZnak od Mastercard, w zakładzie szewskim pana Adama i kaletniczym pana Romualda na ul. Śniadeckich 1/15 w Warszawie zawisły nowe, odnowione szyldy.