Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Edyta Maciejewska social media & content directorem w agencji Gong

Agencja kreatywna Gong wzmacnia kompetencje z obszaru mediów społecznościowych. Do zespołu agencji, na stanowisko social media & content director, dołączyła Edyta Maciejewska.
O autorze
0 min czytania 2018-10-22

Edyta Maciejewska jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem oraz rozwój i realizację strategii komunikacji dla kluczowych Klientów. Szczególnym obszarem działania jest współpraca z siecią Serviceplan Group w zakresie produkcji contentu na rynki zagraniczne.

Edyta Maciejewska związana jest z social media od 2011 roku. Jej specjalizacją są przede wszystkim działania marketingowe z udziałem influencerów. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. jako social media manager w 121 PR, a następnie w agencji interaktywnej The Digitals, gdzie przez ponad dwa i pół roku pełniła funkcję head of social, zarządzając kilkunastoosobowym zespołem specjalistów od mediów społecznościowych. Pracowała dla takich klientów jak Nestlé, Polpharma, L’Oréal, Grupy Żywiec czy Maspex. Do prowadzonych strategii komunikacji wprowadzała zarówno działania niestandardowe jak i spersonalizowany content.