Wyróżnione podczas przeglądu prace będzie można obejrzeć na Wystawie MUST SEE, której druga edycja odbędzie się już w styczniu. Trafią one również do bazy talentów na stronie seesay.pl/wyroznieni i będą promowane w środowisku szeroko rozumianych przemysłów kreatywnych. Najlepsi z najlepszych będą mogli bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR.
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
Tegoroczna edycja, zorganizowana pod hasłem „Każdy ma coś do pokazania” obejmuje liczbę 18 kategorii przemysłów kreatywnych, będąc jedynym wydarzeniem skupiającym różne talenty w jednym miejscu. W przeglądzie See&Say mogą wziąć udział wszyscy pełnoletni twórcy po wypełnieniu formularza na stronie: seesay.pl. Udział jest bezpłatny.
Organizatorem See&Say jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, Liquidthread, Saatchi&Saatchi IS, Rent Design, Upright Music, Dcode Media by Shutterstock, Klub Agencji Eventowych, STGU, Somersby.
Patroni medialni: AMS, K Mag, Label, NowyMarketing
Patronaty uczelni: ASP Gdańsk, ASP Katowice, ASP Wrocław, ASP Kraków, ASP Łódź, Akademia Sztuki Szczecin, Wydział Sztuki Mediów ASP Warszawa, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, Szkoła Mistrzów Reklamy, School of Form Uniwersytet SWPS.