Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Merlin.pl rusza z reklamową kampanią rekrutacyjną

Już dawno minęły czasy, kiedy ogłoszenie typu „Aaaa miłe panie zatrudnię” budziło zainteresowanie. Obecnie, każdy pracodawca, który poszukuje pracowników o wysokich kwalifikacjach musi naprawdę się postarać. Merlin.pl, najstarszy polski sklep internetowy, ruszył z reklamową kampanią rekrutacyjną.
O autorze
2 min czytania 2013-08-02

Merlin.pl przenosi się z Warszawy do Poznania. Coraz częściej stolica Wielkopolski zaczyna być kojarzona z innowacyjnymi ideami i rozwiązaniami, a to z kolei generuje nowe miejsca pracy i przyciąga liderów rynku e-commerce. Niełatwo jednak przyciągnąć tych najlepszych, w związku z tym Merlin.pl postanowił pokazać, że jest miejscem dla ludzi innowacyjnych, lubiących eksperymentować i będących perfekcjonistami. Dziś zauważalna kampania rekrutacyjna to podstawa. Na stronie www.kariera.merlin.pl firma komunikuje, że nadchodzi rewolucja, a o przeprowadzce mówi prosto „Przenosimy nastraszy polski sklep internetowy do Poznania, by tutaj, razem z Tobą stał się największym sklepem w Polsce”. W kampanii wykorzystano także siatki wielkoformatowe z hasłem „Szukamy ludzi, którzy zmienią rynek e-commerce w Polsce. Tu w Poznaniu.” Równocześnie o rekrutacji w Merlin.pl usłyszy każdy Poznaniak w radio.

Merlin.pl kojarzony jest przede wszystkim z księgarnią internetową, ale platforma ta to także szeroki wybór różnorodnych towarów – zabawek, kosmetyków, sprzętu sportowego czy elektroniki. Obecnie firma dołączyła do portfolio nowego właściciela – giełdowej spółki Czerwona Torebka. Merlin.pl to duża, rozpoznawalna marka, jej początki w branży e-commerce sięgają 1998 roku. – Od tego czasu sporo się zmieniło, dlatego zmiana właściciela oznacza nie tylko przeprowadzkę, ale także odświeżenie całej platformy, jej funkcjonalności i wizerunku. Chcemy by Merlin.pl, stał się bardziej przyjazny dla użytkowników – mówi Łukasz Rybczonek z Merlin.pl. – Chcemy także wyjść z online do świata offline i rozwijać sieć punktów odbioru, w których będzie można zarówno zamówić, jak i odebrać nasze towary, a przy okazji zatrzymać się na chwilę i wypić dobrą kawę – dodaje. Wielka przeprowadzka Merlin.pl do Poznania trwa, firma znalazła już siedzibę, a rekrutacja na wybrane stanowiska właśnie rusza.

Za całość działań – koncepcja, kreacja, zakup mediów odpowiada agencja marketingowa Płodni.com.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Merlin.pl należy do czołówki w polskiej branży e-commerce. W maju br. Merlin.pl został przejęty przez giełdową Spółkę Czerwona Torebka. W związku z tym zespół zarządzający oraz struktury Merlin.pl zostają przeniesione z Warszawy do Poznania, gdzie znajduję się siedziba Czerwonej Torebki. Merlin.pl jest jednym z najstarszych polskich sklepów internetowych. Został zarejestrowany w 1998 roku, natomiast jego oficjalne otwarcie nastąpiło rok później. Od tego czasu istnieje nieprzerwanie. Swoją działalność rozpoczął jako księgarnia. Jednak w ciągu kolejnych lat rozszerzył asortyment o zabawki, elektronikę użytkową, drobne RTV i AGD, kosmetyki, odzież oraz artykuły sportowe. Urzeczywistnił w ten sposób koncepcję stworzenia wielobranżowego sklepu, kojarzonego z hobby i life stylem. Teraz szykuje odświeżenie swojej struktury i funkcjonalności. Merlin.pl chce pokazać nowe oblicze e-commerce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing