Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lew upolowany – Imagination Day już 19 listopada

Polowanie na lwa wymaga nie lada odwagi. Dochodzi także kreatywność w podejściu do dzikiego zwierza. Do tego potrzeba sprytu, wytrwałości i wielu innych cech, ale gdy się uda – satysfakcja i trofeum zostają na całej życie!
O autorze
1 min czytania 2018-10-29

Niemożliwe? A jednak nam się to udało i przygotowaliśmy krótki instruktaż, jak można to zrobić.

Mamy aż 11 sposób na udomowienie zwierza, a o wszystkich opowiemy na żywo już 19 listopada. Wtedy to właśnie do Warszawy przyjadą tłumnie zdobywcy lwów i innych dzikich nagród! Mowa oczywiście o lwach canneńskich – czyli o prestiżowych nagrodach, przyznawanych co roku podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności, znanego również jako Cannes Lions. Już po raz ósmy organizujemy Imagination Day, czyli wydarzenie w pełni poświęcone kreatywności, poszerzające granice wyobraźni. Na konferencji, która ma miejsce właśnie 19 listopada w Multikinie, Złote Tarasy w Warszawie, będzie można dowiedzieć się jak agencja Ogilvy & Mather ujarzmiła aż 13 lwów za swoją kampanię „Do ostatniego drzewa”, a także posłuchać o niesamowitym projekcie VR-owym „Touching Masterpieces”. O swojej dzikiej przygodzie przy tej kampanii opowie Julia Donatova, z Gemotery Prague.

Każdy z gości konferencji Imagination Day może się pochwalić zdobyciem wielu prestiżowych trofeów, ale sposobów na upolowanie canneńskiego lwa jest o wiele więcej. Kolejne lwy będzie można wytropić aż w 8 miastach na terenie Polski, w sieci kin Multikino. 22 listopada na własnej skórze będzie można poczuć ekscytację towarzyszącą próbie zaczajenia się na dzikiego zwierza. Wystarczy przyjść do kina i przez blisko dwie godziny poznać nagrodzone kampanie reklamowe i tym samym odbyć podróż przez wszystkie kraje świata.

Aby poznać wszystkich tegorocznych łowców nagród zapraszamy na stronę www.imaginationday.pl, a w tropieniu kolejnych lwów zachęcamy do poszukiwań na multikino.pl/wydarzenia/maratony/cannes-lions-2018.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Saatchi & Saatchi IS
Sponsorzy: AMS, DPD
Partnerzy: Coca-cola, Erly, MyTaxi
Patroni medialni: Marketer +, Nowy Marketing, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Social Press, Filmweb, Next.gazeta.pl, Radio Kampus, Dla Studenta

Słuchaj podcastu NowyMarketing