Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kaufland wprowadza nową gazetkę 3D

Gazeta reklamowa, która angażuje klientów? Kaufland znalazł na to sposób. Sieć zaprezentowana nową gazetkę 3D. Dzięki niej klienci będą mogli zapoznać się z aktualną ofertą sklepu i w łatwy sposób uzyskać dostęp do dodatkowych, atrakcyjnych materiałów.
O autorze
0 min czytania 2018-11-08

Kaufland wprowadza nowy format gazety reklamowej. Oprócz standardowych informacji o aktualnej ofercie, na klientów czeka szereg dodatkowych materiałów dostępnych za pośrednictwem dedykowanej, darmowej aplikacji ,,Kaufland – Gazetka 3D’’. Dzięki niej, klienci będą mogli obejrzeć specjalne filmy, zdjęcia czy modele różnych produktów, które z pewnością ułatwią wybór. Ponadto klienci mogą spodziewać się także atrakcyjnych dodatków w postaci unikalnych przepisów kulinarnych i wielu innych ciekawostek dotyczących zastosowania poszczególnych produktów.

Przy pomocy aplikacji, przeglądanie papierowej gazety sieci Kaufland stanie się wyjątkowo atrakcyjne. Wybrane produkty oznaczone będą ikoną smartfona i napisem „Zeskanuj w aplikacji Gazetka 3D”.

Nowa aplikacja będzie dostępna na App Store oraz w Google Store. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj