Kaufland wprowadza nowy format gazety reklamowej. Oprócz standardowych informacji o aktualnej ofercie, na klientów czeka szereg dodatkowych materiałów dostępnych za pośrednictwem dedykowanej, darmowej aplikacji ,,Kaufland – Gazetka 3D’’. Dzięki niej, klienci będą mogli obejrzeć specjalne filmy, zdjęcia czy modele różnych produktów, które z pewnością ułatwią wybór. Ponadto klienci mogą spodziewać się także atrakcyjnych dodatków w postaci unikalnych przepisów kulinarnych i wielu innych ciekawostek dotyczących zastosowania poszczególnych produktów.
Przy pomocy aplikacji, przeglądanie papierowej gazety sieci Kaufland stanie się wyjątkowo atrakcyjne. Wybrane produkty oznaczone będą ikoną smartfona i napisem „Zeskanuj w aplikacji Gazetka 3D”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowa aplikacja będzie dostępna na App Store oraz w Google Store.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024