Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Powstanie Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej

Spółki z sektora komunikacji elektronicznej dla biznesu powołają Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej. Podmioty podpisały list intencyjny, obecnie trwają czynności formalne w celu oficjalnego zawiązania współpracy.
O autorze
2 min czytania 2018-11-14

Związek Pracodawców zawiązuje różnych 20 podmiotów, w tym 5 największych spółek w obszarze komunikacji SMS, które reprezentują blisko 90 proc. rynku masowej komunikacji SMS w Polsce, zarówno pod względem liczby obsługiwanych klientów, jak i generowanego ruchu SMS. W jego skład wejdą LINK Mobility Poland (SMSAPI.pl), Materna Communications (mprofi.pl), SerwerSMS Polska (SerwerSMS.pl), Tide Software (tidemobile.pl) oraz Vercom (redlink.pl). Związek jest otwarty na kolejne podmioty działające w obszarze nowoczesnych kanałów komunikacji elektronicznej, zarówno mobile, chatbotów czy komunikacji e-mail.

– Wspólnie z przedstawicielami największych podmiotów z branży zdecydowaliśmy o powołaniu Związku Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej. Potrzebujemy organizacji, w której jako specjaliści z tej dyscypliny moglibyśmy wspólnie rozwijać wiedzę i dzielić się doświadczaniem. Związek będzie reprezentować wspólne interesy np. w kwestiach projektów rozwiązań prawnych w dziedzinie telekomunikacji, w rozmowach i negocjacjach z operatorami telekomunikacyjnymi i prezentować specjalistyczne opinie w sprawach związanych z komunikacją mobilną. – mówi Krzysztof Szyszka, prezes Vercom S.A.

Przedstawicielom spółek, które wejdą w skład organizacji przyświeca również idea szerzenia wiedzy na temat technologii mobilnych w Polsce. Związek planuje aranżować seminaria, konferencje i inne formy wymiany poglądów, doświadczeń, a także przekazywania wiedzy. – To niezwykła okazja dla każdej ze spółek, aby dzielić się wiedzą, doświadczeniem i jeszcze skuteczniej edukować rynek. Wydarzenia, które chcemy organizować będą skierowane do biznesów wszystkich branż. Pokażemy jakie korzyści płyną z wykorzystania technologii mobilnych i komunikacji tekstowej, jak wysoką mają skuteczność, oraz jak w łatwy sposób tworzyć kampanie omnichannelowe. – dodaje Wojciech Kaczmarek, prezes LINK Mobility Poland.

Komunikacja mobilna jest dynamicznie rozwijającą się i szybko zmieniająca się branżą. To powoduje konieczność ciągłego kształcenia, poszukiwania nowych koncepcji i prowadzenia badań rynkowych. – W ramach współpracy powołamy zespół, który będzie działał w celu efektywnego wdrożenia i wykorzystania nowych technologii mobilnych na polskim rynku. Chcemy jak najszybciej wprowadzać pojawiające się innowacje, aby nie tylko podążać za trendami, ale je wyznaczać. Wierzymy, że w oparciu o przewagi w nowych, nowatorskich niszach, będziemy mogli również rozwijać działalność na zagranicznych rynkach. – informuje Piotr Herman, dyrektor zarządzający Materna Communications.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Związek Pracodawców będzie realizował również zadania z zakresu badań i analizy rynku oraz doradztwa na rzecz członków Związku. W porozumieniu stworzony zostanie także obszar, który pomoże w rekrutacji pracowników. – W tak specjalistycznej branży, jaką jest sektor technologii mobilnych, cały czas potrzebujemy nowych, ambitnych i dobrze wykształconych pracowników. Chcielibyśmy edukować młodych i zaangażowanych ludzi, aby mogli rozwijać się w tym obszarze, ale także pozyskiwać ekspertów z branży. Przy tak dużym dostępie do wiedzy, którą możemy im zaoferować, będzie to znacznie prostsze, niż gdybyśmy mieli to robić w pojedynkę. – mówi Janusz Pytlak, wiceprezes Tide Software.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

źródło: Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się