Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi rozpoczęła kampanię społeczną #ico2dalej z udziałem m.in. Pawła Orleańskiego, Magdaleny Schejbal, Katarzyny Bondy

Fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi (międzynarodowa organizacja prawników, zajmująca się ochroną środowiska), rozpoczęła kampanię społeczną zwracającą uwagę na wszechobecne zmiany klimatu. W akcję włączyły się gwiazdy polskiego show-biznesu, ludzie świata kultury i nauki.
O autorze
1 min czytania 2018-11-20

Nie pójdziemy do lasu, nie ulepimy bałwana, nie zjemy owoców – to zagrożenia, przed którymi ostrzega nowa kampania społeczna #ico2dalej poświęcona skutkom zmian klimatu w Polsce. Kampania, która wystartowała na stronie internetowej www.ico2dalej.pl ma ostrzec Polaków, ale i zachęcić ich do działań na rzecz powstrzymania zmian klimatycznych.

– Mało kto wie, że w Polsce działa największy emitent dwutlenku węgla w Europie: elektrownia i kopalnia węgla brunatnego Bełchatów, które razem odpowiadają aż za 10% wszystkich emisji gazów cieplarnianych wytwarzanych w naszym kraju. To właśnie z ich powodu zagrożeni jesteśmy anomaliami klimatycznymi – mówi Ilona Jędrasik z Fundacji ClientEarth. – Jeżeli nasze pokolenie nie ograniczy znacząco emisji CO2 z Bełchatowa, nie powstrzymamy zawirowań klimatycznych i będzie tylko gorzej. – dodaje Jędrasik.

W działania na rzecz środowiska zaangażowały się znane nazwiska m.in. Roma Gąsiorowska, Magda Schejbal, Katarzyna Bonda, Paweł Orleański, Michał Żurawski, Maciej Pieprzyca, zespół Bokka, Crazy Nauka, Grażyna Barszczewska, Igor Brejdygant, Krzysztof Materna, Microwyprawy. Przepraszają oni swoje i nasze dzieci za to, że nie zrobili nic, aby powstrzymać destrukcyjną zmianę klimatu.

– To wyjątkowa kampania, bo wszystkie zaangażowane w nią osoby i podmioty, które poparły apel Fundacji, działają dla siebie. To o naszą przyszłość, a właściwie o przyszłość naszych dzieci i wnuków przecież chodzi. Mamy za co przepraszać, bo zostawiamy im świat w strasznym stanie, ale mamy też jedną z ostatnich szans, by to zmienić – mówi Radosław Dudzic, dyrektor kreatywny agencji oS3.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na stronie kampanii, www.iCO2dalej.pl, każdy może podpisać się pod petycją o ograniczenie destrukcyjnego wpływu na klimat przez Elektrownię Bełchatów i zobaczyć jak m.in. aktorzy Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski, reżyser filmowy Maciej Pieprzyca, czy muzycy z zespołu Bokka przepraszają za to, że nie interesowali się problemem i dotychczas nie próbowali powstrzymać zmiany klimatu. Zwracają uwagę, że z powodu anomalii klimatycznych w lasach występuje plaga kleszczy, rzeki zaczynają powoli wysychać, zagrożone są drzewa i krzewy owocowe, a zimą jest coraz mniej śniegu. Niebawem Półwysep Helski będzie częściowo zalany. To jest świat, który zostawiamy naszym dzieciom i wnukom.

W działaniach na rzecz kampanii wykorzystano stronę www.iCO2dalej.pl oraz na Facebooku www.facebook.com/iCO2dalej/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję kampanii oraz jej warstwę wizualną odpowiada agencja oS3.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się